45

Halvtid i dieten! Nu har det gått 45 dagar - det är inte klokt! Jag har med andra ord inte varit mätt en enda gång på en och en halv månad!!
 
Det innebär också att det är 45 dagar kvar...
Men jag vet ju att jag klarar det :)
Jeanette
2012-12-06 @ 13:40:41
URL: http://www.nskan.blogg.se

Bra jobbat!

Svar: Taack :)
Fertilitetsresa

Lilla S
2012-12-06 @ 14:09:19

Heja heja!! Bra jobbat!!

Lite uppdatering; inne på vecka 10,5 för tillfället. Har berättat för de allra närmaste i familj, vänner + för min chef. Men inte offentligt än...Tänker vänta till vecka 12 som det ser ut i dagsläget.

Allt ok med graviditeten för närvarande, har varit sjukskriven några dagar för blödning men det är nu helt över och OK enligt läkaren. Men ändå läskigt.

Annars flyter det på med trötthet och illamående
som innan. Har fått Lergigan utskrivet som hjälper ganska bra (förutom idag när jag har glömt
att ta...=(

Over and out. Kramar //S

Svar: Oj då! Varför blödning? Förstår att det måste varit läskigt! Men nu är allt bra?Åh hoppas det blir okomplicerat nu, många kramar till er!!!
Fertilitetsresa

Hanna
2012-12-06 @ 14:19:02
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Härligt jobbat!! Nu kan du äntligen börja räkna neråt! Du är grym!!!

Kram till dig!

Svar: Tack vad gullig du är! Kramar tillbaka!!
Fertilitetsresa

FruB
2012-12-06 @ 18:00:49
URL: http://frublyckavaredu.blogg.se

Jäklar vad bra du är!! Detta fixar du galant / fru B

Svar: Tack för att du hejjar!! :)
Fertilitetsresa

JZ79
2012-12-06 @ 23:38:32

Va du är duktig!! Kämpa på :)

Svar: :)
Fertilitetsresa

Ingrid
2012-12-07 @ 08:33:04

Grymt bra! Jag är så impad, snart är det över : )

Svar: Tack! Japp närmare för var dag som går ;)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0