Andra tankar nästa år?

Idag sitter jag nog med samma tanke som de flesta av er?
Är detta sista julen utan barn? Jag hoppas det.
 
Julafton är verkligen barnens dag. Och när barnen inte är där så saknas de - innerligt.
 
Jag längtar, och väntar, jag hoppas att jag inte gör det nästa år.
JZ79
2012-12-24 @ 12:51:48

Klart detta är sista julen utan barn!! :)
Kram

JJ
2012-12-24 @ 14:05:18

Håller alla tummar och tår jag har för att ni nästa år sitter med en liten knodd eller med en söt bebismage! Puss och god jul!

Svar: Tack fina du! Puss & kram tillbaka :)
Fertilitetsresa

Anja
2012-12-24 @ 17:12:17

Jag har exakt samma tankar som du. Längtar så att det värker och är väldigt avis på alla andra som har barn just nu... Julkram till dig!

Svar: Godfortsättning-kram till dig!! ;)
Fertilitetsresa

alexandra
2012-12-25 @ 16:02:59
URL: http://mlbloggen.blogg.se

själv hoppas jag att jag har en "bulle" i ugnen nästa jul :) hoppas kan man alltid göra:)

Svar: Ja vi får inte sluta hoppas :)
Fertilitetsresa

ia
2012-12-25 @ 17:14:24

Jag vet att det inte är sista julen utan barn :( men det blir den sista som ogift :) och förhoppningsvis har min mage börjat växa fram runt nästa jul :) Hoppas!! Vi väntar på att få donera ägg.. Låt det gå undan! God jm på er!

Svar: DÅ har du i alla fall ett härligt år som blivande Fru framför dig, grattis och gott nytt år!!
Fertilitetsresa

Lilla S
2012-12-26 @ 19:22:55

God Jul och gott nytt år till dig "resan"!! Jag är så glad och lycklig att få ha firat jul med lilla "bulan" på magen :-) Har berättat för lite släktingar vid julfirandet. Jobbet får vänta tills jag är tillbaka, är ledig tom nyår. Men sedan är det dags för nu börjar det puta...

Svar: Härligt med härliga nyheter :)
Önskar Dig och bulan Gott Nytt År!!
Fertilitetsresa

Christina
2012-12-27 @ 23:08:34
URL: http://carumcarvi.blogg.se

Jag håller med, julen 2013 ä får bli med barn eller med en liten kula på magen. Jag hoppas verkligen att det blir så för alla oss om kämpar. Det är vår tur nu!

Jag ösnkar dig en god jul och ett gott nytt år!
Kram!

Svar: Önskar dig ett riktigt gott 2013!!
Fertilitetsresa

MammaLiv
2012-12-28 @ 08:19:03
URL: http://mammaliv.se

Jag kommer ihåg nyåret 2007/08 då jag på 12 slaget (bara två veckor efter ett misslyckat försök) sa till sambon "2008 är året vi SKA bli föräldrar". I oktober kom sonen. Jag tänker göra samma sak i år (fast säga 2013). 2013 kan bli vårt år och jag önskar alla er andra samma sak.

Svar: Härlig önskan - jag är all in på den!! ;)Gott Nytt fina du!
Fertilitetsresa

Sofia
2012-12-28 @ 13:44:23

Sa också vid nyår förra året att år 2012 då ska jag bli gravid, fick mens två dagar senare och det var den sista jag hade tills nu. Hon kom i oktober :)
Jag hade inga svårigheter att bli gravid men jag hade en kille som ville vänta tio år. Jag tror på tankens kraft :) 2014 kommer ett syskon, det vet jag!

Svar: Bra tänkt - och sagt! :)
Fertilitetsresa

Cohen
2012-12-29 @ 12:28:21
URL: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com

Tänkte på det också, både på julafton, juldan och annandan.. Hoppas hoppas hoppas!

Svar: Jag hoppas med dig ja! :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0