Grr

Grr vikten har stått still i 5 dagar nu, önskar att den gick ner :(
 
 
Jag vet att jag borde vänja mig vid dessa platåer men det är så frustrerande!!
alexandra
2012-12-14 @ 23:00:47
URL: http://mlbloggen.blogg.se

vaaa?!? trode inte man gjorde det med pulver, undra hur länge platån pågår?!?!

Svar: Jodå, visst går det, det är till och med vanligt med platåer även på pulver. När jag började med pulver stod jag helt still de första 4 dagarna - det var riktigt riktigt jobbigt!! Sedan har jag haft en platå som varade i två veckor, jag lovar dig att det är svårt att hålla igång motivationen då :)Denna gång har vikten stått stilla 6 dagar, hoppas på ett ordentligt "ras" imorgon! ;)
Men den här dieten är först och främst tuff psykiskt!
Fertilitetsresa

L
2012-12-15 @ 05:16:28
URL: http://thatsliife.wordpress.com/

Men tänk hur mycket du har gått ned, din kropp behöver lite pause ibland, men förstår dig.

Svar: Mmm så är det nog
Fertilitetsresa

alexandra
2012-12-15 @ 09:02:57
URL: http://mlbloggen.blogg.se

sant, är nog bara ivirig att nå mitt andra delmål. För jag har gått ner ca 7 kilo på 3 veckor, deskulle ta mig minst i normala falla 7-9 veckor att gå ner. :)

Svar: Oj har du gått ned 7 kilo på 3 veckor?! Det är ju helt fantastiskt bra!!
Fertilitetsresa

JZ79
2012-12-15 @ 14:07:09

Oj, jag visste inte heller det kunde stå still så länge..Bra att jag fick veta det innan jag börjar! =)
Kämpa på, du är såååå duktig, kram

Svar: Jo så var beredd på det! Jag stod som sagt helt still de fyra första dagarna på dieten (det är ovanligt) och det var jättejobbigt för jag var så fruktansvärt hungrig och led, men inget syntes på vågen :(Nu vet jag att jag får platåer ca var tredje vecka, sedan släpper vikten igen, men det är tufft att ta när det händer...
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0