Laddade förråd!

Idag har jag varit på Sahlgrenska för en av "check-up:erna", allt bra och jag går stadigt ner :)
 
Vi pratade en hel del kring vad som händer när jag får börja äta igen, om en månad. Jag är rädd för att jag ska gå upp allt jättesnabbt, så att allt slit nu är ogjort. När jag tänker på mat och att jag ska få äta så känns det som om jag skulle kunna äta hur mycket som helst och gå upp 10 kilo i en sittning! Jag vet att det inte kommer hända men jag är väldigt rädd för att börja äta igen.
 
Jag har i alla fall fått reda på att jag när jag väl får börja äta igen ska jag räkna kalorier, så nu är det dags att köpa hem en hushållsvåg! Jag kommer börja med att byta ut lunchen till ett riktigt mål mat, det är mest praktiskt.
 
Men men det är som sagt var 4 veckor till dess. Så nu har jag laddat upp med pulvermat:
 
 
Det här kommer räcka under jul, nyår, trettondag jag hela vägen till 22 januari :)
 
Hanna
2012-12-18 @ 08:25:23
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Grymt bra jobbat!! Inte långt kvar nu!! Är imponerad av att du klarar av det!
Kramar till dig!

Svar: Tack! Det är faktiskt jag med!! :pGod Jul-kram till Dig!!
Fertilitetsresa

alexandra
2012-12-18 @ 09:49:24
URL: http://mlbloggen.blogg.se

haha... slrev just om det...an man blir lite knäpp i hjärnan när man gått på pulver avseende mat:) men det är klart du fixar det. kram

Svar: Absolut, i dess lägen är det tur man är tävlingsmänniska! Har inte fuskat en endaste gång och kommer inte att göra det heller!!Men det är inte utan att julen och framförallt nyår blir tuff iår... :(
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0