Makens tur!

Jag är inne på dag 48 i dieten, och har därmed 42 dagar kvar. Nu har maken lovat att han ska testa att gå på denna diet i EN dag, han avstår alltså de resterande 89 dagarna...
 
Så idag bjöds han på kaffeshake till frukost:
 
 
Till lunch blir det potatis- och purjolökssoppa :)
 
Tror det är bra för honom att få en aning om hur det är. Men samtidigt tycker jag lite synd om honom, att han ska utsätta sisg för detta när han inte måste? Haha det måste ju betyda att jag älskar honom högt!! Fast å andra sidan skulle jag inte ens önska en fiende detta...
 
Ojoj nu lät det som om jag tycker synd om mig själv! Men nejdå, det går helt okej, vissa stunder är föstås näst intill outhärdliga, men på det stora hela helt okej - i och med att jag har ett slutdatum. Dessuom har jag nu gått ned ca 55 % av vikten som jag önskar gå ned under denna tid så det känns bra :)
 
Jag önskar dock er andra en trevlig andra advent med lussekatter, skumtomtar och glögg!
JZ79
2012-12-09 @ 23:13:41

Vår plan är att mannen ska kämpa tillsammans med mig och köra pulverdiet han också. Han kan behöva gå ner några kg han också och på så vis slipper jag se mat eller bli sugen om han äter något. Får se hur länge han pallar :P
Fast det kan ju hända att vi slipper dieten och kör ivf direkt...återstår att se =)
Jag skriver en rad när jag vilket det blir. Kämpa på!! Kram

Svar: Smart plan! Åh spännande och se vad som händer imorgon för er!! Jag vet inte ens själv vilken grupp jag hoppas att ni hamnar i? Båda har ju vinster! Åh spännande spännande! Lycka till!!Kram
Fertilitetsresa

alexandra
2012-12-10 @ 12:52:02
URL: http://mlbloggen.blogg.se

hur gick det, hehe :) fixade han det?

Svar: Faktiskt mycket bättre än vad jag trott, typ inga problem alls?! Fast han tyckte inte det var gott och han tycker jag är fantastisk som klarar det :)
Fertilitetsresa

Jz79
2012-12-11 @ 20:41:27

Ja hur gick det för din man?

Jag är sjukt nervös inför imorgon :P

Svar: Bättre än förväntat! Ja JAG är till och med nervös! Eller förväntansfull är kansek rätt ord :) Lycka till!! Kramar
Fertilitetsresa

plockigt
2012-12-16 @ 20:54:36
URL: http://plockigt.wordpress.com

Vilken kämpe du är, 48 dagar! bra jobbat!!

Svar: Tack snälla Du :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0