Om jag kommer dit ska jag njuta!!

Häromdagen var jag på dockteater. Åh vilken fantasiskt familjetillställning det var! Tänk vad härligt att få sitta där med sitt barn och se h*n bli så glad! Barnen levde sig så väl in i teatern och sjöng med i sångerna, åh mitt hjärta blev så varmt - jag VILL verkligen få vara med om detta med mitt barn! Samtidgt så kände jag de ledsamma känslorna, så orättvist att jag inte är där!
 
Jag lovar att OM jag kommer dit så ska jag njuta av varenda sekund!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0