Snö i massor!!

Jösses vad det har snöat idag, ja det gör det fortfarande och det verkar inte som om det ska avta förren tidigast imorgon! Vackert med snö javisst, men knappast praktiskt! Otäckt med alla olyckor.. Själv är jag hemma men maken är fortfarande ute på vägarna :(
 
Idag har jag pratat med sjukhuset om mina sköldkörtelvärden. De är okej, men de är inte bra. Men de ska i alla fall duga bra för IVF! Så vi har koll på det och det änns bra.
 
Var försiktiga alla där ute i ovädret!
Kram
L
2012-12-05 @ 19:57:43
URL: http://thatsliife.wordpress.com/

Snö är fint , om man är inomhus :P Så fort man går utanför dörren så klgar man till tusen på att den finns, vaaarje år. !:P Gör du något för att få ner dina värden?

Svar: Mitt TSH-värde är bra ligger mellan 0.3-0.5. Det är mitt T3-värde som är lite för lågt. Men jag kan inte behandlas med T3 då man inte vet hur det kan påverka ett foster... SÅ jag får helt enkelt vänta tills allt är kalrt - förhoppningsvis med ett barn i min famn :)
Fertilitetsresa

Anja
2012-12-05 @ 22:16:57

Vad skönt att det går åt rätt håll ang sköldkörtelns värden! Jag fick själv positivt besked att mitt låg under 2 nu :-) Dock blir jag fundersam när Ivf kliniken säger att de tillåter värden från 3 och nedåt. I det landstinget jag tillhör är gränsen 2.... Kramar

Svar: Hmm det lät högt? På Sahlgrenska ligger maxvärdet på 2,5...
Fertilitetsresa

Anja
2012-12-06 @ 22:01:18

Ja jag tycker det är märkligt att set varierar så? Men jag kommer gå regelbundet till min lokala läkare för o ta prover under tiden. Har mer förtroende där när det gäller värdena.

Svar: Det låter bra :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0