Stiltje...

Ja jag står och stampar på samma ställe känns det som... Har strax över 40 dagar kvar på dieten, och därmed alltså lite mer än 40 dagar kvar innan hormonbehandlingen kan börja. Jag vill börja med ivf NU! Jag längtar!!
 
Ska till Sahlgrenska för "check-up" på måndag, men just nu känns allt så segt :(
 
Tror att det känns jobbigt för att jag är så nära nu, och ju närmare jag kommer till dietens slutdag desto otåligare blir jag! Noterar även alla som vantar eller har fått barn, är så avundsjuk (inte missunsam men..)! Jag vill också!!
Suck..
L
2012-12-12 @ 07:44:16
URL: http://thatsliife.wordpress.com/

Heja heja , du är jätte duktigt. Kan förstå din frustration. KRAM

Svar: Tack!
Fertilitetsresa

Cohen
2012-12-12 @ 08:08:34
URL: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com

Kommer ihåg hur det känns, att stå och stampa på stället medan andra springer om en i vänsterfilen...
Till tröst vill jag bara tipsa dog om att njuta nu, i lugnet före stormen, den senaste månaden har varit en av de (känslomässigt) värsta jag varit med om - men samtidigt den bästa såklart iom att vi äntligen är ett steg närmare. Men njut av dig själv, din man och av lugnet runtomkring.
Kram

Svar: Innerst inne vet jag att du har rätt... Trots det längtar jag till kaoset för då HÄNDER det något!!
Fertilitetsresa

Anne
2012-12-12 @ 16:17:14

Hej igen!
Kanonbra kämpat. För min del kändes det som tiden gick sjukt fort på slutet när man hade något att se fram emot. Det bästa är ju faktiskt att du får verktyg för livet :).
Massor av pepkramar

Svar: Ja det är det jag tröstar mig med :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0