Tre arbetsdagar kvar!!

Nu är det tuffa tider på jobbet, ALLT som inte hunnits med hittills SKA hinnas med innan nästa år börjar! Jisses vilket tempo det är!! Ändå är det bara att inse att allt inte kommer hinnas med...
 
Ska bli såå skönt att få långledigt under jul och nyår - då ska jag ladda energi!! :)
 
Är du ledig över jul & nyår?
L
2012-12-18 @ 21:34:27
URL: http://Drommenomenliten.blogg.se

Vad kul att ha hittat till din blogg! Ska bli spännande att sätta mig in i er resa:-)

Svar: Välkommen!! :)
Fertilitetsresa

Hanna
2012-12-19 @ 08:43:43
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Skönt för dig att kunna vara lite ledig och ladda batterierna inför den kommande våren!!
Jag måste jobba 27-28/12 men sen är jag ledig 2-7/1 så det blir skönt! Ska bli skönt att min dotter får vara hemma från dagis drygt 2 veckor och komma ifrån bakterier och annat!
Kram till dig!

Svar: Du får tänka att du blir extraledig ändå nu :)Njut av din lilla M och jag önskar dig verkligen en bra jul, om än annorlunda och med sknad iår.
Kram
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0