De e mycke jobb nu..

Jobbar mycket övertid nu. På sätt och vis bra för det gör att jag tvingas tänka på andra saker..
 
Imorgon ska jag på fest, vet inte hur jag ska lösa det utan att det blir konstigt för att jag inte äter, men det löser sig på något sätt. Det ska bli kul att träffa gänget iaf :)
 
Kram till alla er som tittar in!
Hanna
2012-11-21 @ 07:32:12
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Ja ibland kan det vara bra med mycket jobb så dagarna går snabbt om det är det man vill! Men slit inte ut dig!!
Kram!

Svar: Lättare sagt än gjort... Men jag ska försöka låta bli!
Fertilitetsresa

L
2012-11-21 @ 07:50:44
URL: http://thatsliife.wordpress.com/

Med vissa såna shakes så kan man frysa in och sedan ta ut och äta som glass, kanske något alternativ för dig och ta med dig på festen så ser det ut som du äter något?

Förstår vad du menar, ja åt sådant vid ett tillfälle under 1 vecka och folk sa hela tiden "ta en kaka nu,ät nu , smaka kan du väl"... Nej man kan inte bara smaka då störs ju allt!!

Svar: Precis! Frysa in tror jag inte går? Men jag måste kolla upp det, det skulle förenkla för mig! Just nu står jag bara ut med tre smaker vore ju bra om det gick att frysa för då skulle jag nog få större utbud... Tack för tipset!
Fertilitetsresa

Jakten efter total lycka
2012-11-21 @ 07:54:22
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Det där med festen löser sig nog ;) tror bergis att alla är så glada att ha dig där och då spelar det ju ingen roll om du äter eller inte. Kanske kan vara bra att förvarna värden dock, för en del kan bli lite förnärmade när de stått och slavat i köket och sen vill en gäst inte ha. Eller om värden/värdinnan gjort ett visst antal enportions efterrätter eller något ;)

Läste tidigare att det är ett par månader kvar nu. Var det så? Vad händer sen, blir det IVF då oavsett viktnedgång, eller hur resonerar läkarna? :) hur känns det för dig?
Kram och lycka till

Svar: Haha vad komiskt egentligen inser nu när jag läser din fråga om det bliv IVF oavsett viktnedgång att jag aldrig har funderat på det? Jag har alltid räknat med viktnedgång. Men ja jag tror att det blir oavsett, men i själva studien noteras det såklart eftersom vi "IVF-flickor" går ned väldigt olika i procent och kilon...
Jag har gjort 5 av 12 veckor nu, i slutet av januari är den "hårda delen" med enbart shakes över, då börjar introduceringen av mat. Då börjar jag även hormonbehandlingen, så i slutet av februari/början av mars bör vi kunna göra vårt allra första IVF :)
Kramar tillbaka och lycka till till DIG!!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0