One down...

Tack för ert stöd!! Det har varit en tuff första dag men jag har uthärdat :)
Solitude
2012-10-22 @ 23:19:15

Heja heja!!!

Svar: Tack :)
Fertilitetsresa

Lilla S
2012-10-23 @ 08:07:59

Vad duktig du är! Keep on!

Fortfarande ingen mens här, nu är den åtta dagar sen. Testade negativt i torsdags. Ska ringa till sköterskan på min mottagning imorgon om det ännu inte har hänt något då.

Typiskt att den inte kommer när man går och väntar för att kunna boka spolning! Just nu hoppas
jag att allt är bra så att det inte är något fel på mig...

Svar: Men visst är det väl typsikt att mensen kommer när man INTE vill det - klockrent. Men när man VILL att den ska komma så får man vänta??!Hoppas den kommer snart så att du kan genomföra spolningen!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0