Energi...

Jobbar mer än jag vill (erkänna)... Det är väl aldrig bra?
Men jag jobbar också för att få vara ledig inom kort, som jag ser fram emot det och oj vad jag behöver det!! Men men det är några arbetsdagar kvar först!
 
Det är så mycket som snurrar i mitt huvud. Det äter upp mig, ja vill inte att oroskänslorna och mina "bävningar" ska få ta så stor plats. Jag känner att jag hela tiden försöker förhålla mig och ta avstånd från negativa tankar, men på något vis så känner jag att de snart omsluter mig. Nu måste jag få goda nyheter/positiv energi för att orka med det här - med glädje! Jag vill inte att allt ska bli "ett måste" - "något vi måste ta oss igen/måste göra". Jag vill göra detta för kärlek, för lycka - med glädje!!
 
Vet inte om ni ens förstår mina surriga tankar, jag gör det knappt själv, men jag behöver skaka av mig negativitet och fylla på med posiivitet! Frågan är bara hur?
Hanna
2012-09-26 @ 07:24:30
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Ja det är det svåra, att kunna lägga bort de negativa tankarna...
Kramar till dig!!

Svar: Tack & kram tillbaka!
Fertilitetsresa

Libra
2012-09-26 @ 08:38:23
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Jag fick tips om en bok som ska vara bra som jag funderar på att köpa. :)

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9153434234

Svar: Tack för tipset!
Fertilitetsresa

Ingrid
2012-09-26 @ 09:35:28

Nu vill den inte ta emot mitt inlägg igen, typiskt.

Svar: Jag har skickat en fråga till bloggteamet ang hur jag kan sätta dig som "säker kommentator", så att du inte riskerar att hamna under misstänkt spam. Hoppas jag får ett bra svar - jag ser alltid fram emot dina kommentarer :)
Fertilitetsresa

Ingrid
2012-09-26 @ 09:43:02

Alltså dem långa inläggen tas inte emot, dem här korta verkar passa gubben i datorn bättre i, hmmm

Svar: Konstigt.. JAG gillar ju dina långa inlägg :)
Fertilitetsresa

Lilla S
2012-09-26 @ 18:06:28

Känner så igen mig i det du skriver. Är också helt tom på energi. Just nu känns det som jag har två heltidsjobb, dels mitt vanliga jobb och dels att vara ofrivilligt barnlös med tid på tankar, grubbel, funderingar, sorg, läkarbesök, telefontider, tester hit och dit. Har bokat en Stockholmsresa om några veckor. Hoppas att det kan ge lite energi och flyttar fokus under en helg.

Lycka till imorgon! Och håll mig uppdaterad :-)

Svar: Tack snälla du!!Även om jag inte önskar att någon annan ska känna som jag gör så känns det skönt att veta att du gör det... Jag tror du förstår. Men vi har varandra och som Ingrid skriver så får vi hoppas att det leder till ett barn och att det jobbiga därefter får kännas avlägset.
Kram på dig!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0