Kan inte låta bli att testa...

...Fastän jag vet att det stressar mig :(
 
Vet att man KAN (ev.) få utslag på gravtest från och med idag och jag min nöt kan inte låta bli att testa. Tänk oooom. Yea right? Här finns inga om.
 
Såhär ser ett negativt gravtest ut:
 
Hanna
2012-09-05 @ 11:33:53
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Provade att testa igår jag med även fast jag inte tror det kommer visa något och det hade jag ju rätt i..... Orkar inte ens bli besviken längre utan väntar på hjälpen som kommer inom kort!

Kram till dig

Svar: Det gör du rätt i :)Kram tillbaka!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0