Nervös!!

Är sjukt nervös för morgondagen!! Tror egentligen att det går bra, men är orolig för själva mammografin och att det ska göra ont och så finns det en gnagande känsla av olust...
 
Börjar ångra att jag sa åt min man att åka på sin affärsresa, men jag får skylla mig själv. Det finns ju inte så mycket han kan göra. Usch! Önskar att allt var gjort och att jag kunde vrida fram klockan ett dygn!!
Solitude
2012-09-26 @ 23:39:22

Förstår att du är nervös, men det kommer gå bra! Hitta ditt "Happy Place" :-) Skickar lite styrka via cyberspace!

Svar: Din styrka hjälpte! Tack!!
Fertilitetsresa

Hanna
2012-09-27 @ 07:40:03
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Det kommer gå så bra! Jag var ju också orolig för att det skulle göra ont när jag var där för 2 veckor sen. Se bara till att slappna av så mycket du kan när du står i maskinen för ju mer man spänner sig ju mer ont gör det nog. Sen kanske du är extra öm pga svullnaden men de är så försiktiga och spänner åt lite i taget! Det är över på några sekunder!!
Styrkekramar till dig!

Svar: Du har så rätt i allt du skriver :) Tack!
Fertilitetsresa

M
2012-09-27 @ 07:51:58

Önskar dig all lycka! Hoppas att du blir väl omhändertagen.

This too shall pass... Brukar jag säga till mig själv när jag går igenom jobbiga saker. Ibland hjälper det :-)

Kram!

Svar: Tack! Och kram tillbaka!!
Fertilitetsresa

Jakten efter total lycka
2012-09-27 @ 08:21:54
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Håller tummarna för att det ska gå bra :)
Stor kram

Svar: Tack för tummarna det gick bra!! Kram
Fertilitetsresa

Ingrid
2012-09-27 @ 09:49:49

Tänker på dig!

Svar: Tack :)
Fertilitetsresa

Lilla S
2012-09-27 @ 19:17:02

Kollar spänt efter uppdateringar, hoppas det gick bra!

Svar: Tack igen, ja det gick bra :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0