Vart e mina stickor?!

Grrr! Jag har tidigare köpt mina testser på billigatester.se men efter tips här på blogget så beställde jag häromdagen för första gången graviditetstester på testlagret.se istället. Där kostar 20 gravidstickor 99:- (sedan kostade frakten 25 kronor om ordern inte översteg 100:- så nästa gång lägger jag till några fler test...).
 
Idag kom kuvertet - snabb leverens! MEN utav 20 beställda stickor kom bara 3... :( Irriterande!!
 
Jag har mailat dem om detta nu, så förhoppningsvis får jag resterande 17 stickor nästa vecka...
 
Har testa idag igen, en dag efter beräknad mens, inte gravid, men det trodde jag inte heller :(
Hanna
2012-09-21 @ 07:29:43
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Fick fel från testlagret en gång också.... Störande!
Ge inte upp hoppet än! Du har ju fortfarande inte fått mensen!! Håller tummarna för dig!!!
Kramar till dig!

Libra
2012-09-21 @ 07:49:29
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Så gjorde de till mig sist också. De var tillfälligt slut så fick några andra gratis. De andra kommer nog. :)

M
2012-09-21 @ 12:11:26
URL: http://varvagtilldig.blogg.se

Testlagret är bra men det kan ibland ta lite tid innan man får alla sina grejer. Man brukar oftast få några extra som kompensation=)

Tar du Crinone eller något liknande, jag fick min mens dagen efter jag slutade med crinonet på BIM +4

Kämpa vidare, än ger vi inte upp eller hur=)

Svar: Nej jag har inte börjat med någon stimulering än. Men mensen väntar fortfarande på sig...
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0