Andra träffen

Sitter på ett café i Göteborg och väntar på ett härligt gäng tjejer för idag ska vi ha vår andra bloggträff! 
 
Det ska bli roligt att träffa de andra och få lyssna till dem när de berättar vad som har hänt i deras liv sedan sist vi sågs. Jag läser ju deras bloggar men det är en helt annan sak att höra dem berätta :)
tess
2013-04-14 @ 16:11:06
URL: http://minbebis.com/blogg/tess89/

så härligt med bloggträff :) hoppas ni får en mysig stund tillsammans, kram.

Svar: Ja det ger massor av energi - och massor med ny kunskap :) Kram
Fertilitetsresa

ZtorZillen
2013-04-15 @ 22:33:45
URL: http://ztorzillen.blogg.se

Åh va roligt med bloggträff! Låter riktigt kul! :D

Svar: Ja det är ett fantastiskt stöd! Och väldigt intressant att lyssna till alla om vad de går igenom och hur de tänker :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0