Back to basic

I väntan på vårt läkarbesök på Carlanderska i Göteborg (privat fertilitetsklinik) så är det back to basic som gäller för oss!
 
 
Återstår att se om kroppen funkar som beräknat (som den ska)? Jag har inte testat med ägglossningstest på ett halvår... På sätt och vis känns det lite skönt att se hur kroppen svarar, utan diet (på svältnivå vill säga) och utan hormoner :)
ZtorZillen
2013-04-07 @ 22:00:41
URL: http://ztorzillen.blogg.se

*håller tummarna*

Svar: Tack!! :D
Fertilitetsresa

tanniz
2013-04-08 @ 13:38:31
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Här pratar vi också om att gå back to basics i väntan på...körde med test några månader det första året... Det är några år sen nu :)
kram

Svar: Mmm känns ovant... vilket är konstigt med tanke på hur många stickor man använt i sina dar?! ;) kramis
Fertilitetsresa

Mary
2013-04-08 @ 17:14:56
URL: http://dufattasmignu.blogspot.se

Vi gjorde också det. Inte alltid att vi var så aktiva i själva basics, men jag tog test och gladdes åt att kroppen inte var helt fucked up iallafall.
Blev till slut trött på billiga tolkningsbara test så jag gick över på snobb-digitala. Hatar nu allt som kan tolkas,Glad gubbe, ledsen gubbe, Gravid eller Ej gravid, blev min melodi.

Kram

Svar: Menar du vanliga Clearblue eller den mer fancy (har glömt vad den heter)? Jag kör billighetsstickorna till dess de visar resultat, då testar jag med Clearblue och ler lika mycket som smiley´sen om den kommer fram! :D Kram
Fertilitetsresa

Mary
2013-04-09 @ 07:43:36
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Lycka till med ägglossningsstickorna! Hoppas du känner att det är något som hjälper och stöttar er i vägen till er bebis! Tyckte att "glad gubbe"-testen var sämre än de med streck, de senare kunde åtminstone indikera en stegring. Kram!

Svar: Ja de med streck brukar visa när det är på gång tycker jag, men jag har svårt att tyda när det verkligen är PÅ. Så jag brukar köra billighetsstickorna till dess de visar resultat, då testar jag med Clearblue och ler lika mycket som smiley´s:en om den kommer fram! :D Kram
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0