Lämnar bloggträffen med lättat hjärta :)

Vi har haft en riktigt mysig bloggträff, vi var sex tjejer, och jag kan lova dig att det är ett härligt gäng :)
 
Vi bubblar och tjattrar så det står härliga till - denna gång varade träffen i fem timmar!! Och vi hade kunnat hålla på många timmar till om det inte var så att vi är flera som har en resväg på några timmar och det är tåg och bussar som måste passas in..
 
Första gången vi träffades i början på mars var vi väldigt lika i vilken situation och humörläge vi var i. Denna gången var vi mycket mer olika i våra faser och kommande steg: en har gått igenom föräldrarutbildning och har snart sista träffen med soc. för att få medgivande till adoption, en är (dubbel-!) ruvare, en skjuter fram nästa ivf till efter sommaren och satsar på sommarbröllop, en har äggplock på SU på g och så jag då, som har möte med Carlanderska imorgon och ev. står inför äggdonation...
 
Olika livsöden, olika utmaningar men samma dröm - att bli förälder <3
Elin
2013-04-14 @ 20:49:34
URL: http://endrom.blogg.se

Det var jätte trevligt att ses!

Svar: Ja visst var det? Och det kan vi göra många gånger till!! ;) Kram
Fertilitetsresa

JW
2013-04-14 @ 20:53:24
URL: http://drommaromsmatt.wordpress.com/

Verkligen!! Det är så trevligt, och jag är helt slut nu när jag kommer hem. Undrar om de andra cafégästerna tröttnade lika mycket på oss som vi gjorde på de högljudda vid grannbordet i början på fikan?

Hoppas att tiden går fort tills nästa gång vi ses!

Jag tänker på er i morgon, håller tummarna stenhårt!

Många kramar från mig

Svar: Haha kanske inte gästerna men personalen?! ;) Ja jag längtar också till vi ses igen! Och du, fundera på om det finns någon tid där du kan klämma in mig när du är i krokarna (om det inte funkar så är det så) vore väidigt roligt att träffa dig!!Kraam!!
Fertilitetsresa

Antara
2013-04-14 @ 21:27:56
URL: http://utanegetbarn.blogspot.com

Vad underbart det låter! Jag skulle oxå tycka det vore trevligt att styra upp en bloggträff här i Stockholms trakten. Får se längre fram.
Lycka till med allt!
Kram

Svar: Jag kan verkligen rekommendera det! Det är såå skönt att prata med dem som vet och förstår vad man går igenom och att lyssna till andra i liknande situation men där olika saker ändå siljer. Dessutom lär jag mig massor, alla sitter inne med olika kunskaper om olika saker :) Lycka till du också!! Kram
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0