Vad händer om detta inte funkar?

Ikväll har jag och min man suttit och "surrat fram och tillbaka" : vad händer om detta inte funkar? Visst vi ska och vi vill, hoppas på detta försöket. Men vi har inte tiden att "vänta och se" ,.. 
 
så tillbaka till frågan vad händer om detta inte funkar?
vi tänker: 
... Ordination på DHEA
- kolla upp regler för äggdonation i Sverige
- ev ställs upp oss i kö för äggdonation i Finland
- kolla upp fertilitetscentrum i Athen
 
Jag/Vi vill inte ställa in oss på "ett liv utan barn" :(
C
2013-05-01 @ 08:00:05
URL: http://spyor.blogg.se

Kan inte riktigt sätta mig in inde tankarna ni har ännu men jag hoppas för er att detta är försöket då det händer. Kramar

Svar: Tack för att du hoppas åt oss :) Kramar tillbaka!
Fertilitetsresa

Fiffig
2013-05-01 @ 08:19:05
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Jag är ju med i ännu en dold ivf-grupp på Facebook och där skriver en tjej som även hon hade amh 0,2. Hon ruvar nu efter att ha gått på prasteron i två månader innan sin ivf. Hon plockade ut tio ägg den här gången, jämfört med ett tidigare försök när de fick avbryta. Vill du bli inbjuden till gruppen så säg till.

Jag hoppas såklart som en tok på ert nuvarande försök, men annars kan ju prasteron vara värt en chans?

Ska du börja med sprutor snart?

Kram!

Svar: Ja Prasteron är DHEA. Och vår behandlande läkare har (nästan) lovat att funkar inte detta så kan han tänka sig att ordinera det till mig. Jag har hört en del framgångshistorier med DHEA nu så jag vill verkligen prova. Tack för erbjudandet om FBgrupp, men det känns för public för mig. Däremot skulle jag gärna vilja komma i kontakt med den tjejen och höra hur hennes behandling såg ut, vilken klinik hon gått på etc. Det blir extra betydelsefullt att "prata" med dem i så lika sits. Har jag tur mailar hon mig på [email protected] Jag ska spraya i över en vecka till, innan det blir sprutor, suck Suprecur sucks! :( Många kramar till dig
Fertilitetsresa

Önskan om ett barn
2013-05-02 @ 15:42:42
URL: http://onskanomettbarn.spotlife.se

Håller alla mina tummar att det ska få vägen för er!
Tycker inte att ni ska ställa in er på ett liv utan barn, innan ni sett och försökt med de alternativen, som ni tycker passar er :) Kram!

Svar: Tack för dina tummar och kramar tillbaka till dig!!
Fertilitetsresa

Fiffig
2013-05-03 @ 04:13:50
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Jag har vidarebefordrat din mejl, hoppas hon skriver. Har precis för mig att hon går i Falun. Hon verkar ha tagit prasteron tre gånger dagligen i två månader plus d-vitamin, och körde korta programmet nu med Menopur 450.

Svar: Tack snälla du, jag har fått mail från henne nu - uppskattar det såå mycket :) Kram!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0