Ett år (och lite mer) har gått!

Det här inlägget borde jag gjort förra måndagen, den 13:e augusti egentligen men det glömde jag bort...
 
Ett år går både fort och långsamt på något vis? För precis ett år sedan idag startade jag bloggen Fertilitetsresa och skrev jag mitt första blogginlägg. Tur att jag då inte visste vad jag skulle vara idag! Då hade jag nog aldrig orkat gå in i det? Eller hade jag kanske det? Jag vet bara att jag var såå mycket positivare till allt då än vad jag är nu...
 
Vad jag heller aldrig någonsin hade kunnat räkna med var vilket stöd jag skulle få av er underbara bloggläsare! Jag trodde bara att jag skulle använda bloggen som en ventlig, att lätta mitt hjärta och kunna läsa om andras historier, skildringar och öden. Aldrig hade jag väl kunnat annat att JAG skulle få ge svar på frågor som andra ofrivilligt barnlösa har och på så vis kunnat hjälpa. Eller att jag kan ställa en fråga på min blogg och få svar av er? Det är så fantastiskt!! Och det stöd vi ger varandra - underbart
 
Men jag hoppas verkligen att denna blogg inte är aktiv om ett år...
Ebba
2013-08-19 @ 16:33:34
URL: http://ebbaspotatisar.wordpress.com

Om ett år är det här kanske en gravidblogg! Eller en mammablogg :-)
Börja blogga om barnlöshetseländet är något av det bästa jag har gjort. IVF-bloggosfären är så underbart mysigt stödjande. Gratis gruppterapi. Heja oss!

Svar: Yej! Hejja!! Hejja!!
Fertilitetsresa

Mary
2013-08-19 @ 17:35:07
URL: http://dufattasmignu.blogspot.se

Jag hoppas att den är igång, men då som en mamma/gravid blogg!!!

Kram

Svar: Ja just der, fast då får jag nog byta namn :) Kram!
Fertilitetsresa

Mary (nr 2)
2013-08-20 @ 09:31:56
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Instämmer med föregående kommentatorer. Nästa år vid den här tiden har du bytt namn på bloggen och kämpar med amning och sömnlösa nätter!

Jag vet att jag låter extremt positiv nu och kanske stör det lite, men nu när jag har kraft och energi att vara positiv igen så är det min plikt att dela med mig av det.

Kram!

Svar: Haha min lilla två:a Jag gillar extremt positiv - härligt :) ps. jag har faktiskt tre (!) Jennie som kommenterar på bloggen också! ;)
Fertilitetsresa

Maja
2013-08-20 @ 10:15:25

Det är er tur nu!! Nästa år är det helt säkert en mamma barn blogg! Kram

Svar: Jaaa det VILL jag verkligen hoppas på!! Kram
Fertilitetsresa

Langtarefterbarn
2013-08-20 @ 10:42:35
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Håller med föregående kommentatorer. Förhoppninsvis är det en mammablogg istället.

Som du skriver, bloggvärlden gällande infertilitet är fantastisk. Man peppar varandra och stöttar i med och motgångar. Kraaam

Svar: Tack snälla du!! Kraaaamar tillbaka :):)
Fertilitetsresa

ZtorZillen
2013-08-21 @ 15:07:19
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se

Håller också med föregående kommentatorer! Hoppas att bloggen är igång då med, men med annan inriktning...du vet att vi alla håller på er! *stor kram* Jag är seg på att kommentera, men är med dig i alla fall, så du vet ;)

Svar: Ja det vore underbart :) Jag är glad att du är med och uppskattar dina kommentarer - när de än kommer! Kramar
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0