Idag

Har inte haft någon mer blödning, dvs. inget förskt blod men en hel del levrat blod. Jag har lätt mensvärk och ont i ryggen. Igår skickade jag mail till två på Fertinova, ett svar fick jag direkt som jag la upp här på bloggen. Idag fick jag svar från Den andra som skrev: 
"Fortsätt alla läkemedel normalt, Det är viktigt. Det är möjligt att allt är bra även du får blödning. Jag Ska återkomma på måndagen."
 
Så det är väl bara att vänta... Jobbigt att inte veta :(
Fröken Klänning
2013-12-07 @ 15:53:25
URL: http://frokenklanning.wordpress.com

Ovissheten är fruktansvärd. Gå till en vårdcentral eller gynakut och kräv hcg om det kan hjälpa dig att slippa den värsta oron. Nu när det gått så bra måste det gå resten av vägen med, så måste det vara.

Kram!

Svar: Tack för att du bryr dig!! Kram
Fertilitetsresa

tanniz
2013-12-07 @ 17:05:43
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Ja ovissheten är fruktansvärd. Men vist måste det vara ett positivt tecken att det inte kommer mer färskt blod, kanske bara var lite sköra slemhinnor. Hoppas och tror på det bästa.. stor kram

Svar: Ja hoppas är det enda vi kan göra! Tack och kram tillbaka!
Fertilitetsresa

Karin
2013-12-07 @ 19:44:24
URL: http://hurslutardet.wordpress.com

Jag vet precis hur du känner, det är så satans obehagligt! Mår du dåligt eller är väldigt orolig så ring kvinnokliniken akut, de brukar ha jättegulliga BM som kan förklara och lugna. Vill du så kräv en undersökning. Jag tyckte att det hjälpte att få bekräftat att det såg ok ut, det lilla de kunde se. Stor kram!

Svar: Jag vet vad de sa till mig sist, när jag fick missfall samma vecka som nu. Då fanns det typ inget att göra.. :( Jag ska stå på mig ang. blodprov imorgon! Tack för kramen!!
Fertilitetsresa

Jakteneftertotallycka
2013-12-07 @ 21:23:19
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Tänker på dig! Är inne här och kollar om det hänt något säkert en gång i timman, så bli inte förvånad om din statistik skjuter i höjden. Hoppas det inte kommer mer nu.
Kram

Jakteneftertotallycka
2013-12-07 @ 21:23:55
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Tänker på dig! Är inne här och kollar om det hänt något säkert en gång i timman, så bli inte förvånad om din statistik skjuter i höjden. Hoppas det inte kommer mer nu.
Kram

Svar: Tack vad gullig du är! Betyder massor <3 Kram
Fertilitetsresa

Hanna
2013-12-07 @ 21:24:53
URL: http://Lifegoeson79.blogspot.com

Ja fy det är hemskt att inte veta! Det är ganska vanligt med blödning i början innan kroppen förstått att den är gravid, fick blödning när jag väntade M i början och det gick ju bra!
Stor kram till dig!

Svar: Mmm för mycket flashback för mig. Förra gången jag var gravid fick jag blödning i denna veckan och det var missfall :( Tack för kramen!!
Fertilitetsresa

Crosan
2013-12-08 @ 15:18:24

Jag håller tummarna här hemma och hoppas att det bara är slemhinnorna. När jag var gravid med min dotter (ÄD) fick jag en ordentlig blödning i v7. Både färskt å gammalt blod... Vi åkte till Gyn-akuten och de var väldigt förstående så vi fick göra ett vul som visade att allt var som det skulle! Då fick jag reda på att det är mkt vanligt med blödning i början av en ÄD-graviditet pga alla mediciner. Har man dessutom inte färskt blod är det knappt ngt att nämna sa de till mig...

Förstår dock din oro. Och håller som sagt var tummarna!

Styrkekram

Svar: Tack för att du skriver detta! Är blödningar i början tämligen vanligt bland ÄD alltsÅ? Tack för dina tummar!! Kram
Fertilitetsresa

Crosan
2013-12-08 @ 21:27:53

Ja, så har de sagt till mig, att det är vanligt med blödning vid en ÄD-graviditet. För att slemhinnorna blir så sköra och känsliga av medicineringen...

Så måste det vara även för dig! Håller min tummar hårt! Be om blodprov imorn, och gärna vul oxå tycker jag! (även om det är tidigt i graviditeten)

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0