John Blund har bytt schema?

Sömnen är helt upp och ned här! Jag är en riktig tröttmössa oavsett tid på dygnet. Ett irritationsmoment är att jag måste upp och kissa varje natt också. Inatt gick jag på toa 02:30 och sedan kunde jag aldrig somna om :(
 
Nu, efter att ha suttit i TV-soffan och kämpat för att hålla ögonen öppna, har jag kapitulerat och gått och lagt mig i sängen istället. Återstår att se hur länge jag sover eller om min "morgon" börjar supertidigt igen?
 
Längtar till julledigt med sovmorgnar och eftermiddagslurar :)
C
2013-12-19 @ 19:38:34
URL: http://spyor.blogg.se

Haha, det är bara att sova! Ingen mening med att kämpa emot den där tröttheten som tar en med en käftsmäll i början ;) Kram

Svar: Hur länge varar den då?? Det funkar ju nu när jag är julledig men hur ska det gå när jag börjar jobba igen...?? Kramar till dig tänker på dig!!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0