Liggplats bokad hela helgen!

Inte många knop har gjorts idag inte. Är sanslöst trött och illamåendet sitter i - hårt!
 
Så jag "lyssnar på kroppen" och tar det luuuugnt! Jag tror det känns värre nu när jag är ledig för jag distraheras inte som på jobbet. Så nu känner jag efter mer och känner då hur illa jag mår hela tiden. Det positiva i det är att det ändå är en trygghet att känna illamåendet, för det tyder på att jag alltjämt är gravid!
 
Till slut fick jag i alla fall rycka upp mig och ge mig ut på stan för att köpa några julklappar. Så helt försoffad har jag inte varit! Men nästintill... ;)
Emilie
2013-12-22 @ 06:28:02

Jobbigt med illamående! Vet hur det kan vara. Jag fick lergigan comp och primperan utskrivet. Tror dock att primperan bara får användas under första veckorna. En fråga - vet du om du måste sluta jobba runt v 20 pga tvillinggraviditet?

Svar: Nej jag vet inget alls om sjukskrivning... Blev smått chockad när jag läste om det på nätet. Jag ska fråga läkaren när jag träffar henne den 21/1. Det sätter ju allt i nytt ljus för att inte tala om all planering privat och på jobbet... Kramar till fina Du <3
Fertilitetsresa

Anonym
2013-12-22 @ 15:45:50

Vilken otur du fått med illamående. Vid min förra graviditet kräktes jag konstant. På bussen, hemma, i mitt eget knä, mitt på stan.. Det gjorde mig helt matt samtidigt som man var mitt i en lycka. Denna gång har jag bara kräkts en gång, än så länge. Men peppar peppar :-)

God Jul!

Svar: I knäet?! Usch din stackare! Det har jag ännu inte varit med om... God fortsättning!!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0