Nedtrappning

Jag har börjat trappa ned på mina mediciner. Det känns både bra och lite läskigt..

Från att ha tagit Progynon (2 mg) tre gånger om dagen tar jag den nu bara 2. Det är bra, lättare att komma ihåg att ta den på morgonen och på kvällen. Progesteron "vaggisarna" (400 mg) fortsätter jag och ta gånger tre.

Utöver detta tar jag fortfarande mina Omega 3 (dubbel dos) och E-vitamin, ACO Gravid samt järntabletter.

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0