Varannan timme!

Ja just det ja, rapport efter dietisten har jag ju glömt! Jodå det gick okej. Jag har gått upp ett halvt kilo sedan sist jag var där i oktober. Så det kunde ju vara värre...
 
Jag fick rådet att äta varannan timme. Försöka äta lite och ofta. Sedan fick jag med mig lite material med mellanmålsförslag också. Jag ska sammanfatta det och berätta för er i helgen!
 
Men nu är det fredagkväll efter en jobbarvecka och jag är vääldigt trött. Tröttheten är verkligen förlamande! Ändå sover jag 30-60 min på jobbet varje dag om jag kommer åt vilorummet. Vet inte hur jag skulle klara arbetsdagen utan att falla ihop utan mina sovstunder? ;)
 
Ps. Jag har problem att svara på era kommentarer för tillfället, men jag läser och gläds av varenda en!! =D
JZ79
2013-12-21 @ 01:30:56

Hoppas det kommer fungera bra att äta varannan timme. Skönt med mellanmålstips oxå. Var det ditt sista besök hos dietisten? Jag va där i förrgår, jag visste inte det va sista besöket..fick lite smått panik å det slutade med att jag fick en uppföljning i mars :p Skiver mer om mitt besök hos Disa när jag svarar på ditt mail.

Sömnlös för tillfället..ligger å lyssnar på Sara Dawn Finer.. Hon är så bra! Har du hört "till dig"? En låt för oss
Som längtar...

Hoppas du får vila och sova mycket i julhelgen. Nästa jul har ni 2 barn och er jul kommer vara väldigt annorlunda mot i år.. Fan va härligt!!'

Stor kram å godnatt (måste somna snart....)

Svar: Men varför var det ditt sista möte?? När hade du första mötet med Disa? Mitt sista är planerat till februari, men pga. av graviditeten bad jag om att flytta det till april istället vilket var okej (fast jag får betala för det besöket eftersom det inte ingår i studien). Jag har inte varit inne på mailen på ett tag så jag har nte sett om du mailet, tar tag i det snart! Har inte lyssnat på Seras låt, ska göra det tack för tipset :) Ja du denna julen har varit den bästa på länge och jag är hoppfull inför nästa! Har tänkt på dig under helgen - stor kram till dig!!
Fertilitetsresa

JZ79
2013-12-30 @ 16:41:56

Minns inte nu när jag hade första besöket hos Disa. Men jag har också tänkt att det va konstigt sista besöket va redan nu?! Började ju med dieten 24/12 och träffade ju egentligen inte disa förrän det va dags för mat.. Kanske hon räknar 12 mån från dietstart..men isf har de inte räknat samma på dig..eller antal besök? Ska betala för mitt besök i mars eftersom det också är utöver studien.. Har frikort så det är ju inga problem..

Har inte mailat dig, tänkt svara dig länge men vet inte vart tiden/orken tar vägen.

Kram!!

Svar: Ja det låter konstigt ändå för det ska ju vara ett års dietistkontakt, inte ett år sedan du började dieten.. ? Du mailar när du vill orkar och känner för det, jag finns här vettu! Kraam!
Fertilitetsresa

JZ79
2013-12-30 @ 17:51:57

Kanske skulle kolla med disa, men nu var hon ändå fullbokad 3
Mån framåt. Har som tur är tid att rätta till vikten tills dess.. Släppt taget fullständigt nu under jul. Fnys tag efter nyår!!

Jo jag vet att jag mailar när jag har lust, viljan finns men inte energin. Tänker på dig och följer dig med spänning.

Vi hörs på mail när jag får tummen ur...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0