På lådan & iväg!

Imorse skickade jag mitt blodprov posten! Lite läskigt att skicka det så .,, -15 grader idag men det gör tydligen inget om det fryses ned. Sen är jag såklart rädd att det inte ska komma fram men det brukar det tydligen göra (bm sa t.om. att det är oftare de som lägger extra pengar på prioritarie-brav som oftare inte kommer fram?) så då hoppas vi att det blir så även denna gång! Visst vadderat kuvert men valsarna då, tänk om det krossas? Haha ni hör ju farhågor överallt.,
 
 
Skämt åsido har det funkar tidigare så kommer det såklart funka nu också! Men.., ;)
 
Jag lämnade blodprovsrör och beskrivning till sköterskan på lab. då frågade hon efter etikett. Så konstigt, det hade jag inte fått några. Hur ska de då veta att provet är mitt? Hmm måste blivit någon miss? I alla fall, sköterskan skrev en för hand med mitt personnr på.De hade glömt att berätta att efter att de på Vårdcentralen tagit provet så måste det stå i en halvtimma innan de kan centrifugers, sedan en stund efter det kunde jag få det i handen och ta det till posten för att lägga på lådan... Jag hade planerat in en tid som skulle funka med jobbet men nu fick jag istället ringa och meddela att jag skulle bli sen. Men det var ingen fara på taket denna gång.
 
Nu är det bara att hoppas att kroppen har svarat som vi önskar!
Imorgon eftermiddag ska bm ringa, snacka om spänning och förväntan :)
JZ79
2013-02-26 @ 20:22:21

Wiiho va gott att första provet är taget å spännande att höra vad de säger imorgon. Om du ska öka, minska eller behålla samma dos. Håller mina tummar för dig, det här kommer gå skitbra :D

Kramis

Svar: Det de berättade var att nssprauet funkat, jag fick nu minska dosen med en puffx3. Plus att jag fick börja med injektionerna (i onsdags). Imorgon ska jag ta nytt blodprov, sedan får jag kanske reda på om det är dags för äggutttag :DKraam!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0