Vikten fortsätter nedåt

Söndag och äntligen en dag när jag är ledig! = Sovmorgon :)
 
Vet inte riktigt hur det gick till när jag helt plötsligt jobbar alla dagar i veckan? Om inte med jobbet så ideellt? Jag måste dra ner på tempot.. Eller ja tempot är väl okej det är mest tiden jag måste minska... Svårt när det finns så mycket man vill göra och så många som behöver hjälp ...
 
Nåväl nu har jag kommit igång med träningen igen, allt är myckt lättare när jag nu får äta mer och har energi! Har jag berättat det förresten att jag numera äter både lunch och middiag? Mums! "Äter" fortfarande shake till frukost och mellanmål på eftermiddagen, men det här är ingen större utmaning/uppoffring, men måltiderna är klart bäst! Vikten fortsätter faktiskt att gå nedåt sakta men säkert och det är också kul.
 
Nästa vecka ska jag byta ut de två sista shaken till vanlig mat, så det blir det kaloriräkning samtliga måltider. Såhär i efterhand är det svårt att förstå hur länge jag har hållt på? Sedan mitten av oktober! Det var också sist jag drack alkohol, saknar ett glas rött men det känns också skönt att avstå inför kommande IVF. Igår serverades det semla på mötet och jag älskar verkligen semlor! Det såg så gott ut!! Men jag avstod och drack bara en slät kopp kaffe. Onyttigheter har jag heller inte ätit sedan mitten av oktober (alltså inte ens en smakbit), jag har lova mig själv att jag inte får ens smaka förrän som tidigast när jag är gravid.. Bra med mål!
 
Önskar Alla mina fina bloggläsare en skön Söndag :)
 
 
 
E
2013-02-03 @ 16:22:41

Herrejäffla vilket driv!!! :)
Jag är sjukt imponerad. Gå stolt och rakt, för den här bedriften är enorm! Önskar er all lycka till med kommande IVF. Kram

Svar: Åh tack vad glad jag blir för din kommentar!!Kramar tillbaka :)
Fertilitetsresa

Fiffig
2013-02-03 @ 17:10:38
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Heja på! Måste vara fantastiskt att få äta gott igen?
Hoppas du har en fin och ledig dag!

Kram

Svar: Otroligt gott - på alla sätt :)Kram

PS. I helgen gör jag lista infö bloggträffen och skickar ut!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0