Bröllopsform!!

Glädjande siffror när jag vägde mig hos dietisten igår! Samma vikt som när jag gifte mig för lite mer än två år sedan :) Det var strax efter bröllopet som mina hormon fullständigt slog bakut och jag gick snabbt upp mycket i vikt. Nu är det bara att hoppas att hormonerna håller sig ungefär som de gjort det senaste med nya nivåer på medicinerna. Såå skönt att vara på denna vikten. Dietisten var också nöjd och tyckte mitt bmi på 25,3 var bra.
 
Angående vikt så åkte jag och köpte en våg när jag kom hem igår. Imorse när jag skulle väga mig vägde jag 1,8 kg mindre än på Sahlgrenska!  Jag bad min man väga sig för att kolla om den är helt fel och bara visar glädjesiffror men han sa att den max visar fel på ett halvt kilo... SÅ nu vet jag inte vad jag ska tro? Jag hade ju inte vägt mig här hemma sedan i fredags morse och då hade vikten stått still i en vecka, efter det kan den ju droppa ganska fort.. Och sedan har jag faktiskt inte koll på hur vågarna på SU stämmer med min, men jag har för mig att SU-vågen la på ett kilo jämfört med min. Så nya vågen kanske stämmer ungefär som min förra? SÅ FINA SIFFROR i morse  och jag är GLAD! :D
 
Jag ska berätta mer om vad dietisten sa och vad som händer härnäst, men jag hinner inte nu, återkommer ikväll!
 
Tack ALLA ni som har stötta mig under dessa 93 dagar på pulverdiet - ert stöd har hjälpt mig väldigt mycket!!
Kramar till Er
Sindyrella1983
2013-01-22 @ 10:07:53

Grattis till fantastiska framsteg!!!! Njut av lyckan!

Svar: Tack för dina hejarop jag uppskattar dem!!Kramar
Fertilitetsresa

Önskan om ett barn
2013-01-22 @ 11:37:50
URL: http://onskanomettbarn.spotlife.se

Vilken seger!!! Du har gjort det så fruktansvärt bra!!

Svar: Tack snälla du!!
Fertilitetsresa

L
2013-01-22 @ 15:35:45
URL: http://thatsliife.wordpress.com/

OJ HÄR GÅR DET UNDAN. vad kul grattis :D

Svar: Jajamen :D
Fertilitetsresa

J
2013-01-22 @ 15:44:14

Grymma framsteg!! Kram

Svar: Tack sötid :)
Fertilitetsresa

Vårt efterlängtade mirakel

Du har varit superduktig ju!!! På måndag är det min tur att börja, men jag ska "bara" köra i 61 dagar... Hoppas på lika fina framgångar som du... Kram

Svar: Genom RC? Eller vad? Hur kommer det sig att det blir 61 dagar just?Lycka till!! Kram
Fertilitetsresa

Fru B
2013-01-22 @ 16:23:43
URL: http://frublyckavaredu.blogg.se

Du är så grym! Kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas men du är heeelt otrolig!

Svar: Taaack!!
Fertilitetsresa

Fiffig
2013-01-22 @ 18:15:18
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Alltså, såå bra gjort! Grattis till det fina resultatet. Hoppas det blir en rejäl enegi-skjuts för er nu när ni drar igång med ivf.
Kram!

Svar: Jaa jag har MYCKET mer energi nu! Just nu skriver jag på brevet som vi skickar ut för bloggträffen. Hinner jag klart innan lunch skickar jag det annars blir det som senast imorgon Så vi hörs snart :)
Kram
Fertilitetsresa

K
2013-01-22 @ 18:51:07
URL: http://motettliv.blogg.se

GRATTIS! Vad duktig du har varit som kämpat dig igenom denna låånga diet. Härligt att vågen visade på ännu mindre :)

Kram
K

Svar: Eller hur?! :D
Fertilitetsresa

alexandra
2013-01-22 @ 19:14:19
URL: http://mlbloggen.blogg.se

grattis, det är du värd så som du kämpat. kram på dig

alexandra
2013-01-22 @ 19:14:22
URL: http://mlbloggen.blogg.se

grattis, det är du värd så som du kämpat. kram på dig

Svar: Tack! :)
Fertilitetsresa

JZ79
2013-01-22 @ 20:53:09

Woohoo va bra du är!! Grattis och superbra kämpat!! Vad har du ätit idag???? Smakade det bra?? :P Kramar

Svar: Tack för dina peppningar!! Hoppas du känner hur mycket jag hejjar på dig också!!Jag kan säga: det du gör kommer verkligen att kännas VÄRT! Ha det i bakhuvudet både när det gåt lätt och när det är tufft - du kommer absolut inte ångra dig, du är BÄST!!
Kramar
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0