En unge i minuten

Sitter och tittar på 4+ En unge i minuten
 
 
Är sååå avis!! Längtar till det är jag och min man som åker in till BB. Samtidigt är jag fullständigt livrädd för att det aldrig ska ske! Tänk om det inte ligger i vår framtid att vi får barn? Tänk om jag aldrig får vara med om den upplevelsen?
 
Vad gör man då? Hur är ett helt liv utan barn?
L
2013-01-06 @ 11:30:49
URL: http://thatsliife.wordpress.com/

Är du och din man överens hur långt ni ska gå för att bli gravida eller få ett barn.
Jag och min man är inte det, tror inte han har lika stor "behov" av barn som jag. Efter såfall 3ivf så skulle han inte vilja försöka mera. Jag skulle kunna tänka mig köpa fler ivf försök.

Svar: Vi har inte pratat om det så långt än... Vi planerar ju vårt första ivf i feb/mars. Men jag tänker att vi kommer försöka till vi lyckas. Eftersom adoption inte är något alternativ för oss så är det här vår enda chans!Jag tror på vår lycka <3
Fertilitetsresa

Janet
2013-01-06 @ 14:40:08
URL: http://iteradafamilia.blogspot.se/

Tänk jag som snart ska förlösa bebisar? Är skit skraj inför detta!
Även om du kanske aldrig kommer till en förlossning så vet jag att du kommer bli mamma på något sätt, jag hoppas så att ert ivf ska hjälpa er MEN om det inte gör så finns det både surrogat & adoption som alternativ. Kram

Svar: Adoption är inget alternativ för oss pga. ålder :(
Fertilitetsresa

Dumtellersant
2013-01-09 @ 22:22:53
URL: http://dumtellersant.wordpress.com

Usch, så funderar jag också ibland - tänk om vi blir ett "sådant par", som önskat så mycket men inte kunnat. Kommer vi alltid sakna barn då? Kommer vi att se oss som "dom som inte lyckades"? Kommer andra att se oss så? Fick den sköna frågan häromdagen, om när vi egentligen ska skaffa barn? Denna gång med tillägget "det vore verkligen slöseri om ni inte gjorde det". Pang! Det var som ett skott rakt i pannan?.. Usch, vet i te hur jag tog mig ut ur den situationen, blev hyffsat paff och med en klump i halsen gick jag därifrån. Vad skulle jag sagt? Eh... Tack? jag vet? Eller vad??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0