L som vill följa med på bloggträffen!

"L" som kommenterat att du vill följa med på bloggträffen jag fick felmeddelande närjag skickade mail till dig, kanske skrev du fel mailaddress till mig och Fiffig? Kan du kommentera här igen så försöker jag skicka igen. För nu blir träffen av :)
L
2013-01-26 @ 11:59:25

Hej! Vad konstigt! Måste ha blandat ihop den med min andra adress. Men prova nu igen. Kuuul att det blir av:-)

Svar: Nej det var den jag mailade dig på? Hmm... Maila mig på [email protected] så svarar jag på det istället, då borde det ju funka (och jag kommer kanske på vad som felade förra gången?)!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0