Tänk om vi mötts?

Ni är för goa! Jag har frågor - ni ger svar = ni är bäst!
 
Jag förundras om och om igen vilket fint stöd jag får här på bloggen, ni peppar, stärker, gläds och lider med mig - och ni ger mig fantastisk energi!!
 
Det är härligt spännande att få ta del av era livsberättelser, när det är tufft och när det går uppåt! Jag läser om er, tänker på er, förundras över er. Och jag kan bara inte låta bli utan undra hur ni är i verkliga livet. Hur ser ni ut, hur låter ert skratt, skulle vi kunna ha en trevlig fikastund?
 
Ibland känns allt så "cyber", som om detta är en låtsasvärld som jag försvinner i och mår bra i för en stund.
 
Virriga tankar? Ja kanske, men det är en virrig tid! :)
Kramar till Er
Fiffig
2013-01-04 @ 13:32:50
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Jag tänker ofta detsamma om de som läser. Ni vet mer om mig än mina närmsta vänner. Konstigt, men ändå känns det så självklart att berätta om det som är så svårt.

På andra bloggar har jag läst om bloggträffar. Vi är ju ett par stycken i Västsverige som bloggar om det här. Kanske vi kan ses "på riktigt" en vacker dag?

Kram

Svar: Ja det låter som en bra idé tycker jag. Frågan är hur, var när...?
Fertilitetsresa

JZ79
2013-01-04 @ 18:34:53

En av mina bästa vänner hittade jag i en tråd på familjeliv =) Samma ålder och samma barnlängtan och sen visade det sig att vi har massor gemensamt och bor i samma stad :-O

Min man frågade mig häromdagen vart du bor och om jag inte ska träffa dig =) Vem vet..en dag kanske vi gör det :) Tänker ibland på att vi kanske bor ganska nära varandra utan att veta om det...

Kram på dig!

Svar: Låter som en bra idé, jag tycker att vi ska göra det :)Kram!
Fertilitetsresa

Fiffig
2013-01-04 @ 19:32:31
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Det hade varit trevligt att ses, faktiskt. Ingen jag känner direkt IRL går igenom det här. Bland de jag läser tror jag att PioMio, Fru B och Linda från Drömmen om att bli tre är från Västsverige. Kanske Göteborg är en lämplig plats, dit är vi ju alla vana vid att åka vid det här laget ;-)

Man kanske skulle göra en efterfrågan om det finns nåt intresse...

Fiffig
2013-01-04 @ 19:32:33
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Det hade varit trevligt att ses, faktiskt. Ingen jag känner direkt IRL går igenom det här. Bland de jag läser tror jag att PioMio, Fru B och Linda från Drömmen om att bli tre är från Västsverige. Kanske Göteborg är en lämplig plats, dit är vi ju alla vana vid att åka vid det här laget ;-)

Man kanske skulle göra en efterfrågan om det finns nåt intresse...

Svar: helt ärligt det låter jättebra! Kan du inte maila mig på [email protected] så kanske vi kan styra upp det hela?
Fertilitetsresa

Fru B
2013-01-05 @ 15:55:34
URL: http://frublyckavaredu.blogg.se

Det hade varit jätteroligt att få träffa er på riktigt. Jag läser om er varenda dag och hoppas för er skull och blir ledsen för er skull. Jag skulle gärna försöka komma om det passar:) stor kram till er alla

Svar: Absolut! Vi får se vad vi styr upp, återkommer då :)Kram!
Fertilitetsresa

Linda
2013-01-06 @ 09:28:48
URL: http://meumvita.blogspot.se

Hej!
Jag har varit med på en bloggträff här i Stockholm och jag har även varit med på en träff med några tjejer från Familjeliv. Det var kanon. Vi kunde nog pratat hur länge som helst. Otroligt skönt att få prata av sig och veta att de andra förstod utan att man behövde försöka förklara.

Svar: Spännande! Kan du inte berätta lite om upplägget? Var det bara ni tjejer eller var männen/partnern med? Sågs ni på en fika eller middag eller vad? Vilket typ av ställe träffades ni på?
Fertilitetsresa

L
2013-01-06 @ 09:41:07
URL: http://drommenomeliten.blogg.se

Hej!

Visserligen bor jag i Skåne nu men jag kommer från Göteborg och är där ganska ofta så om det blir en träff och jag har möjlighet så är jag gärna med:-)

Svar: Kul, vi får se vad vi styr upp, återkommer! :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0