Viktigt med forskning

Förmedlar länk från P1 som berättar om Förhöjd risk för blodproppar vid IVF-graviditet som jag tänker kan intressera många av mina bloggläsare.
 
Jag förstår att jag har en oerhört stark radar med ögon och öron som lyssnar och ser/hör allt om IVF och ofrivillig barnlöshet. Men är det inte så att det tas upp oftare nu? Det har så att säga kommit "upp på agendan"? Det är bra. Och det är bra att det forskars om/kring det.
 
Det är anledningen till att jag valt att vara med i en forskningsstudie, det kan hjälpa andra i framtiden! För mig personligen så hoppas jag ju att deras hypotes att viktnedgång innan IVF-försök ska öka chanserna till graviditet och levande barn. Hoppet är mitt allt! Och till det hoppas jag även på forskningen.
Hanna
2013-01-16 @ 13:59:12
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Jag hörde det där på nyheterna imorse också...
Visst är det så att det pratas mer om det! Har varit så de senaste åren tycker jag! Men jag är ju också lite så att jag hör och ser allt som har med ofrivillig barnlöshet att göra!
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0