Keep going down

Här hemma avlöser de tråkiga nyheterna varandra. Idag fick vi ytterligare ett dödsbesked, om än väntat denna gång. Släkten umgås mycket dessa dagar. Allt går upp och ned, det börjar väl sjunka in nu antar jag. Svårt att samla tankarna. Sommaren går bara förbi, kan inte njuta av den något alls :(
 
Har bokat om Finlandsresan. Bokade om båtfärden till dygnet efter och bokade av en hotellnatt. Summa: nästan 700 kr dyrare. Trodde det skulle innebära mindre pengar att vara där ett dygn mindre men icke. Önskar jag kunde flytta fram tiden nu. Men samtidigt som det är jobbigt så vet jag att även detta är en nödvändig process att gå igenom. Men jag saknar glädjen.
Fiffig
2013-07-23 @ 15:15:20
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Åh vännen! Allt du får utstå. Jag skickar en kram och hoppas det ljusnar snart.

Svar: Ja och lägg där till elaka kommentarer som jag blev väldigt ledsen för :(
Fertilitetsresa

C
2013-07-23 @ 17:11:48
URL: http://spyor.blogg.se

Motgång igen.. Så jäkla mycket ni får kämpa er igenom hela tiden. Hoppas ni finner styrka. Kramar

Svar: TACK - DU ger styrka, som jag behöver då andra elaka kommentarer har tagit styrka :(
Fertilitetsresa

Maja
2013-07-24 @ 06:38:41

Livet är inte rättvist! Tänker på dig! Jag hoppas att livet snart kommer kännas bättre. Många varma styrke och tröstkramar!

Svar: Nej du har rätt det är inte rättvist. Och idag blir jag extra ledsen för elaka kommentarer jag har fått. Samtidigt uppskattar jag dina varma fina ord extra mycket <3
Fertilitetsresa

karin
2013-07-24 @ 09:20:23
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se

Åh nej :( Jag hoppas att eländet snart vänder och att det kommer ett hav av goda händelser din väg!
Kram

Svar: Tack för din kram. Behöver snälla kommentarer nu!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0