Snurrigt värre

Tankarna svindlar här.... För mycket att ta in och för mycket att fundera över :(
 
Imorgon är det begravning. Det är så oerhört jobbigt ens att bara tänka på. Men det måste gås igenom. Usch och fy.
 
Snart åker vi till Finland. Blandade känslor. Fastän min man ser fram emot Finland tror jag att han fortfarande hoppas på naturlig graviditet. Jag har inte mycket hopp kvar
Maja
2013-07-28 @ 22:04:34

Jag kommer tänka på er extra imorgon! Håller tummarna för er! Förstår och vet att det är en tuff dag som väntar... Många varma styrke & tröstkramar till er! Kram från Maja

Svar: Åh vad snäll du är! Tack snälla Maja!! Kramar
Fertilitetsresa

tanniz
2013-07-28 @ 23:09:53
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Förstår att det blir en tung och jobbig dag ni har framför er. Stort steg i sorgen... Kommer också att tänka på dig.
kram

Svar: Tack fina du <3 Kram
Fertilitetsresa

Fiffig
2013-07-29 @ 07:23:40
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Tänker på dig idag och hoppas det går så "bra" som det nu kan gå på något så ledsamt som en begravning.

Kram på dig!

Svar: Tack, din häslning betyder mycket <3
Fertilitetsresa

Elin
2013-07-29 @ 07:54:37
URL: http://Endromomfamilj.wordpress.com

Jag hoppas precis som övriga här att de kommer gå bra både idag och i Finland <3

Svar: Tack snälla du <3
Fertilitetsresa

JZ79
2013-07-29 @ 13:58:11

Kramar!!

Svar: <3 <3 <3
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0