Till sjöss!

Nu boardar vi snart fatyget....
 
 
Vi ska försöka koppla av nu, ha en trevlig kväll med god mat och dryck, kanske lite trevlig underhållning och bara njuta av varandra! Men vi får inte myyyysa inte - för imorgon ska mannen lämna spermieprov och då gäller det att de är i topp, vilket innebär inget samliv 4-5 dagar innan!
 
Ja såhär är det att vara ofrivilligt barnlös, aldrig kunna slappna av riktigt ordentligt, inte kunna ha det romantiskt lite spontant och "bara va", vi har koll på allt: spermier, ägg, hormonvärden, mens, ägglossning, kroppstemperatur med mera - hela tiden! Förhoppningsvis är det allt värt i slutändan?
 
fiffig
2013-07-30 @ 18:07:53
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Lycka till!! Hoppas mötet går bra.

Kram

Svar: Tack fina fiffiga du!! Kram
Fertilitetsresa

JZ79
2013-07-30 @ 18:08:44

Klart det kommer vara värt det. Ni får mysa massor på hemvägen istället ;)
Lycka till hos läkaren, håller tummarna för ett bra besök!! Kramis

Svar: Tack för dina tummar - de är värda mycket!! :) Kram
Fertilitetsresa

tanniz
2013-07-30 @ 18:34:52
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Lycka till nu.. hoppas verkligen att ni får lite goda nyheter... det är nu det vänder :)
kram

Svar: Ja jag hoppas det!! Kramar
Fertilitetsresa

Maja
2013-07-30 @ 18:48:11

Hej vännen! Jag hoppas ni får en fin resa! Jag håller tummarna för er! Jag förstår vad ni går igenom. Det är värt allt i slutändan!! Du vet var du når mig om du vill tala. Många varma lycka till kramar till er! Maja

Svar: Ja nu känns det sååå mycket bättre!! Tack, I will :) Kram
Fertilitetsresa

Elin
2013-07-30 @ 19:50:10
URL: http://Endromomfamilj.wordpress.com

Lycka till!!

K
2013-07-30 @ 19:50:19
URL: http://motettliv.blogg.se

Lycka till. Hoppas att ni får ett bra och positivt möte. Mys på med massor med närhet :)

Camilla
2013-07-30 @ 22:57:51
URL: http://omlivetefter.blogspot.se

Ha det så trevligt på båten och lycka till på mötet!

karin
2013-07-30 @ 23:34:32
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se

Håller både tummar och tår!
Kramar

Svar: Tack snälla Karin!! Kramar tillbaka
Fertilitetsresa

Hönsamaja
2013-07-31 @ 08:08:58
URL: http://honsamaja.blogspot.se

Min mormor sa alltid, att Liv och Död hör ihop. Vid ett av våra ivf, dog min mans morbror plötsligt och hastigt. Vårt lilla embryo fastnade, och satt kvar i nio veckor innan vi fick missfall... Min kusin gjorde ivf i samband med att vår gemensamma farbror dog - nu springer en tvåårig kille runt hemma hos dem...

Jag är övertygad om att liv och död hör i hop. För så är ju livet... allt går runt!

Ta hand om varandra nu!! Man kan ha mysigt med närhet, kramar och pussar också.... ;)

KRAM på er! Jag tänker på er!

Svar: Din mormor var klok <3 Jag tror som er båda! Kram
Fertilitetsresa

Anne
2013-08-14 @ 08:59:48

Såg att ni hade valt Viking Line, mitt råd är att vid nästa resa ta Tallink Silja. De har snäppet bättre standard på båtarna och är modernare och har aningens bättre underhållning. Det var ett tag sen jag åkte till Finland sist med någon av bolagen men då var Vikingbåtarna lite mer pendionärskänsla och Silja lite ungdomligare

Svar: Ja jag tror absolut att du har rätt! Och OM jag ska åka båt till Finland igen kommer jag absolut att testa Tallink Silja! Tack för tipset!! :)
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0