Bokar om..

Idag har jag pratat med psykologen på Sahlgrenska och bokat tid för möte. Jag och min man ska på första möte i Finland i slutet av juli och första möte ang. ÄD på Sahlgrenska i början av augusti. Tankarna snurrar i huvudet och jag tänkte att det kunde vara bra att strukturera upp dem innan vi träffar läkarna. Men det hanns inte med innan psykologens semester och det krockade även med mina semesterplaner. Så nu har jag bokat in möte med henne efter de båda ÄD-mötena. Gissar att det kommer snurra än mer då...
 
Har även pratat med sjukhuset (kirurgen) idag, då jag fått reda på att de ville göra ingreppet redan nästa vecka. Det funkade inte med mina planer, så jag har skjutit fram det en vecka. Lite läskigt att de ville göra det så snabbt, jag trodde ändå att det skulle va lite längre kötid. Och nu börjar jag fundera på om det var dumt att flytta fram det...?
 
Alla dessa bokninga, möten och galna tankar. Var hittar jag min fasta punkt? Hur fortsätter man med det vanliga dag-till-dag-livet? Jo genom att ha en fantastisk make, bra jobb och en dröm så stark att den glöder <3
Anonym
2013-06-26 @ 06:34:48

Många varma styrkekramar till dej! Jag håller tummarna för allt! //Maja

Svar: Taaack!! Jag tar till mig kramarna och vill även skicka till dig :)
Fertilitetsresa

K
2013-06-26 @ 07:27:53
URL: http://motettliv.blogg.se

Fortsätt kämpa, som man säger, trägen vinner :-) Jag hejar på er.
Kram

Svar: Tack snälla du jag uppskattar och behöver ditt stöd :) Kramar tillbaka!
Fertilitetsresa

Mary
2013-06-26 @ 09:13:28
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Åh nu började jag gråta. Det var dina sista meningar där, så starkt.

Jag tyckte också det är jobbigt att behöva boka om läkartider och annat, var exempelvis tvungen att boka om läkartiden hos obstetrikern pga att vi blev fast i Frankrike i och med flygstrejken. Ingen stor grej egentligen, men om man strukturerar sitt liv kring bokade tider (för att det är den enda i sitt liv man KAN strukturera), då blir det tokigt i huvudet när dessa tider ändras. Som ett temporärt tomrum liksom.

KRAM!

Svar: Så sant, så sant... Många kramar till DIG!!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0