En dörr stängs. Jag letar efter det öppna fönstret!

Barnmorskan från Sahlgrenska ringde idag. Vi har fått tid för att träffa läkaren. Men maken kan inte göra sig fri från jobbet. Så det blir att hitta ny tid... Helst innan sommaren?
 
Annars har jag pratat med en vän om hur jag ska göra om Falun inte är villiga att ordinera mig Prasteron. SOm en bloggläsare sa: Jag bara MÅSTE göra detta!! Och då kom jag helt plötsligt tänka på en kvinna som är läkare som jag kände väl för några år sedan. Jag tror nog att hon kan tänka sig att skriva ut läkemedelet till mig, om jag vågar fråga. Så ja, kanske har jag hittat min nöddörr...?
 
Som sagt, inte en dag går utan att mina tankare fullkomligt slukas av detta, och inte en dag går utan att jag söker svar och lösningar på vår ofrivilliga barnlöshet :(



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0