Kommande bokningar...

Igår ringde barnmorskan från Sahlgrenska hon berättade att hon hade gått in och kollat så att vi hade träffat vår läkaren med då hade upptäckt att vi inte ens blivit kallade (vilket vi har varit medvetna om hela tiden). Hon bad om ursäkt att det hade missats, orsaken ska ha varit att man bytt datasystem för att kalla och att vi på så vis fallit bort. Ho erjöd oss en snabb tid redan nu på tisdag men det funkar inte för mig, jag kan inte avboka mina möten med så kort varsel. Så vi ska höras igen nästa vecka och boka in, förhoppningsvis innan sommaren...
 
Annars kan jag berätta att vi nu har bokat in tid för första besök på Fertinova i Finland - vi ska vara där på fredag (7/6)! Jag har mailat med dem, ställt oss i kö för äggdonation och pratat med dem i telefon (första gången på engelska andra gången på svenska). Det som oroar mig lite är att i början var de supersnabba på att svara tillbaka och ringa upp. Men nu när det är bokat och jag har frågor ang. blodprovning inför besöket har de inte svarat på två dagar... Men förhoppningvis finns det rimliga förklaringar till det?
 
Önskar er allihop en skön sommarhelg :)
C
2013-06-01 @ 17:09:56
URL: http://spyor.blogg.se

Åh, ett stort steg är taget. Hejar så mycket på er! Kram

Svar: Tack snälla du :) Kram
Fertilitetsresa

plockigt
2013-06-02 @ 16:10:48
URL: http://plockigt.wordpress.com

Vad spännande att ni ska till Fertinova! :) Kram

Svar: Mmm tror det... Ett nytt och modigt steg att ta.... Kram
Fertilitetsresa

ZtorZillen
2013-06-02 @ 22:39:50
URL: http://ztorzillen.blogg.se

Va spännande...håller tummar och tår! :D

Svar: Tack!!!!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0