Nu går vi omvägar...

I september berättade jag om att jag vaknade en morgon av ena bröstet vad svullet. Det ledde till en mängd undersökningar, då det inledningsvis fanns farhågor om att det var inflammatorisk bröstcancer. Blodprov, mammografi och kompletterande ultraljud kunde dock utesluta det. De har dock inte funnit orsaken till det hela och jag har fortsatt få göra olika "check-ups".
 
Idag fick jag träffa en kirurg och nu har man bestämt att man vill gå in och göra ett mindre kirurgiskt ingrepp. Känns sådär, men det är också läskigt att ha ett bröst som är konstant svullet... :(
 
Som vanligt tycker jag att det virvlar av tankar i huvudet och det tycks aldrig bli en lugn stund? Men ja, jag kanske ska se det som något positivt istället, förhoppningsvis åtgärdas det som ska och jag kan få koncentrera mig på det jag vill istället: hitta min väg för att bli mamma!
tanniz
2013-06-11 @ 12:45:39
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Inte riktigt denna typ av sysselsättning du skulle ha iistället för bröllop. Förstår att det är läskigt. Hoppas givetvis att allt är ok.
Kram

Svar: Tack! Vi får hoppas på det! Kram
Fertilitetsresa

Elin
2013-06-11 @ 17:11:52
URL: http://Endromomfamilj.wordpress.com

Nej fy :(
Vad är det för ingrepp ?! Inget allvarligt hoppas jag <3

Svar: Vi får se... :(
Fertilitetsresa

Sindyrella1983
2013-06-12 @ 10:38:40

Suck... stackars dig, man undrar ju när det ska ta slut med allt trist. Förstår att det inte alls är kul men hoppas att det inte är något allvarligt!
Många kramar

Svar: Ja vi hoppas på det, tack för peppen! Kram
Fertilitetsresa

ZtorZillen
2013-06-12 @ 18:10:33
URL: http://ztorzillen.blogg.se

Usch, va läskigt..stackare där! Det kommer gå bra! Du är så stark och du klarar allt som kommer i din väg, heja dig!

Svar: Bra att någon tror i alla fall - tack för det! Kram
Fertilitetsresa

Langtarefterbarn
2013-06-13 @ 09:52:16
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Men, har inte du nog med elände! Hoppas att det inte är något allvarligt och att allt går bra! Kraaaaaam

Svar: Jaa du det hade jag också hoppats på, men så verkar inte vara falllet :( Tack för kramen jag behöver den!!
Fertilitetsresa

C
2013-06-13 @ 18:13:53
URL: http://spyor.blogg.se

Hoppas det inte är något allvarligt! Kramar

Svar: Det hoppas jag vi får svar på nu, en gång för alla. Tck för kramen, skickar kramar tillbaka!
Fertilitetsresa

JZ79
2013-06-13 @ 20:13:57

Näe, nu får det vara nog med tråkigheter. Tycker du ska få lite lugn och ro nu ju och bara njuta av sommaren och rosé osv..När vill de operera? Biopsi? Det kommer gå jättebra! Du fixar detta som allt annat.
Du vet vart jag finns om du behöver mig. Många kramar <3

Svar: Nej det tar inte slut , det kommer fler :( Ja vävnadsprov...
Fertilitetsresa

Karin
2013-06-13 @ 20:19:55
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se

Fasen då! Ibland undrar man varför all skit hopar sig. Det måste ju bara komma galet bra tider efter din långa tuffa period.

Tänker på dig!
Kram

Svar: Tack. Kram
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0