Snart så...

Jag var och tog blodprov i måndags morse för att mäta mitt TSH-värde, tror att det är dags för en ändring av Levaxindosen. Men jag har ännu inte fått resultatet. Ringde dem igår men de hittade inte svaret. Konstigt? Har inte hört något idag heller, så jag ringer dem nog imorgon.
 
Nu är det snart semestertid för mig - och som jag längtar!! Det ska bli såå skönt :)
 
I sommar ska jag verkligen satsa på mig själv: äta gott & bra, träna och mysa massor med maken! Vad ska du göra?
Sindyrella1983
2013-06-28 @ 08:46:28

Hoppas du får svar nu! Jag har läst allt nedan och jag hoppas så att mediumet har rätt att ni får ert barn =)

Jag ska jobba en vecka till sen kommer mina fyra veckors semester väl till pass. Jag börjar bli trött och känner mig mentalt och fysiskt helt slut... Men en resa till Grekland är planerad, lite besök från Stockholm och massa vardaligt mys och förhoppningsvis massor av sol och bad!

Kram

Svar: Önskar Dig en underbar semester!! Kramar
Fertilitetsresa

plockigt
2013-06-28 @ 18:31:22
URL: http://plockigt.wordpress.com

Önskar dig o din man en underbar semester <3 kram

Svar: Vad snäll du är - jag önskar dig detsamma!! Många kramar <3
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0