Tillit och tro

Idag har jag besökt ett "medium" "andlig vägledare" eller vad du nu vill kalla henne. Jag har blivit tipsad om henne av några kollegor som har fått svar och råd från henne som har varit väldigt värdefulla, hon har även kunnat förutse saker som är helt otroliga t.o.m. om liv och död. Så jag har bara anledning att tro och lita på henne. Jag har varit hos henne en gång tidigare, för lite mer än ett år sedan. Utan att berätta en massa kan jag säga att hon redan då sa att jag kommer få barn men "det kommer inte bli lätt".
 
Så nu kände jag att jag behövde träffa henne igen och fråga om vi gör rätt och hur jag ska tänka i allt... Jag vill inte berätta allt men jag kan berätta att hon tycker att vi ska åka till Finland som bestämt och inte ändra några planer. Hon tycker också att jag ska våga tro att jag får barn, att jag ska fantisera om det, jag kan t.o.m. tillåta mig att köpa något till "mitt barn". Det var skönt att prata med henne, jag ska försöka göra de saker hon har sagt och framför allt: våga hoppas :)
Langtarefterbarn
2013-06-26 @ 22:20:23
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Åhh va jag hoppas att hon har rätt!
Jag önskar att jag hade modet att gå och träffa någon som henne men jag är alltför rädd för vad som skulle komma fram.
Hoppas att allt ska gå bra i Finland och att det hjälper er att komma närmre er efterlängtade bebis! Kraaaam

Svar: Ja man ska definitivt vänta tills man är redo. Men jag fick en gång svaret att "du ställer inte de frågor du inte vågar få svaret på" och det ligger nog också lite sanning i det :) Tack för lyckönsningarna nu är det "bara" ca 3 veckor kvar tills vi åker till Finland - spännande så det förslår!! Kramar tillbaka!!
Fertilitetsresa

Popcorn79
2013-06-26 @ 23:03:27
URL: http://popcorn79.blogspot.com

Spännande! Var finns denna kvinna och hur mycket kostar det? Är själv i behov av vägledning i livet just nu...

Svar: Popcorn79 maila mig: [email protected] så berättar jag!!
Fertilitetsresa

Elin
2013-06-27 @ 10:02:44
URL: http://Endromomfamilj.wordpress.com

Låter bra! :)

Lina
2013-06-27 @ 11:12:02

Spännande! Jag sökte själv upp ett medium när jag mådde som sämst. Men mitt medium var nog inte så seriös för hon sa att jag var väldigt barnkär och inte skulle ha några problem med att få barn. Då blev jag faktiskt arg och berättade om allt kämpande men hon vidhöll att jag skulle få barn och att det inte skulle vara några problem. Detta skulle ske inom ett år. Året gick och inget barn men året därpå föddes min dotter. Så kanske hade hon bara fel på ett år. Spännande är det iallafall. Skickar en länk på visdomsord http://www.spadom.se/anglarsviskningar2.htm
Lina

Svar: Ja det är fascjinerande :) Jag tror helt på att det finns människor som har denna förmåga, dessvärre tror jag också att ca 99 % av dem som finns i den branschen inte har detn :( Men de finns och det gäller att hitta dem!! Kram
Fertilitetsresa

Anne

Jag råkade hitta din blogg och fastnade....

Får jag fråga hur man får tag på denna kvinna? Jag träffade en för många år sedan och skulle då "bevisa" att det enbart var humbug. Efter mötet var jag chockad då hon "visste" saker om mig som ingen annan kunde veta, tom hur jag tänkte på saker och ting. Tyvärr vet jag inte hur jag ska få tag på just den kvinnan igen :-(

Svar: Anne! Maila mig: [email protected] så berättar jag mer!!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0