Ny energi

Idag har jag varit på bloggträff med ett gäng fantastiska kvinnor :)
 
Dagen sammanfattas bäst med det som min man sa när jag kom hem: Det syns på dig att du har haft en bra dag, det syns i din ögon, och du har mer energi!
 
Hinner inte skriva nu (har lite jobbgrejer som ligger och väntar), men jag skriver imorgon bitti och berättar mer :)
JZ79
2013-03-03 @ 20:52:02

Låter som du haft en underbar dag! :)
Kram å ha en fin vecka

JW
2013-03-04 @ 08:08:08
URL: http://drommaromsmatt.blogspot.se

Det var supertrevligt att ses, bra initiativ! Lycka till idag, hoppas ni snart får tid för äp.

Kram

Svar: Fick öka dosen... Nytt prov idag och sedan telefon imorgon... Kram!
Fertilitetsresa

JW
2013-03-04 @ 08:08:14
URL: http://drommaromsmatt.blogspot.se

Det var supertrevligt att ses, bra initiativ! Lycka till idag, hoppas ni snart får tid för äp.

Kram

Mary
2013-03-04 @ 09:05:05
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Heja! Vad härligt!

JZ79
2013-03-04 @ 15:02:21

Av nån anledning går det inte kommentera ditt inlägg "man rår ej för att tårar rinner..."
Vill iaf få sagt att jag återigen blir så inspirerad och imponerad av dig som är så duktig med vikten!! Jättebra jobbat att du fortsätter gå ner :-D Du äter väl "bara" mat nu??? inget pulver? Hejja dig!
Bra att du fick gråta ut lite hos Disa, ännu bättre att du fick kontaktuppgifter med psykolog. Som hon sa, bara vetskapen om att möjligheten finns gör ibland att det känns lättare.. JAg har själv bearbetat en del med en kurator och mitt i allt det blev det även prat om barnlösheten. Tror att många skulle behöva prata av sig med en utomstående nån gång, det gör gott.

Jag har 20 dagar kvar...längtar!

Kram till dig!

Svar: Jajamen jag äter bara vanlig mat, välbalanserad och så väger jag allt. Om jag inte kan väga så har jag rätt bra "ögonmått" nu - känns bra och säkert :) Jag funderar på det där med psykologen, men är inte riktigt där än... Det känns knepigt att gå dit när jag vet varför jag mår dåligt, och det finns inte mycket jag kan göra... Men samtidgt har jag väldigt stort behov att får prata om alltihop så det verkar ju klokt att gå till henne! Men ja, jag funderar fortfarande... Två veckor kvar nu alltså? De var de tuffaste för mig. Men jag lovar dig, den som väntar på något gott... ;) Kramar!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0