Planerar ledighet

Tack snälla ni för all pepp - ni är för underbara!!
Jag har funderat en del... Jag är inte beredd att sjukskriva mig, för jag är faktiskt inte sjuk, men jag mår dåligt.  Så jag sa det till chefen (och han lät mig slippa berätta varför) och att jag har bestämt mig för att ta ledigt en vecka. Det tyckte chefen var bra.
 
Jag har några dagar till som jag måste jobba, ni vet alá Alfons Jag måste bara... Men sen ska jag ta ledigt ett tag och mest bara vara, i alla fall koppla bort jobbet för ett tag. Ska bli skönt :)
Karin
2013-03-09 @ 23:36:46
URL: http://villbli3.bloggplatsen.com

Skönt att läsa. Det låter som en sund plan!

Kram

Svar: Tac, kram tillbaka! :)
Fertilitetsresa

JZ79
2013-03-10 @ 00:04:29

Låter bra att du tagit ledigt! Va rädd om dig, kram

Svar: Jo till sist insåg även jag... :) Kram
Fertilitetsresa

Önskan om ett barn
2013-03-10 @ 08:17:34
URL: http://onskanomettbarn.spotlife.se

Tycker du gör så rätt!! Ta det lugnt, och försök koppla av under din ledighet!! Kram

Svar: Tack! Jag bara är... Och det är skönt :) Kram!
Fertilitetsresa

L
2013-03-10 @ 09:11:14
URL: http://thatsliife.webblogg.se

Ibland behöver man vila upp sig.

Svar: Det svåra är bara att inse det :) Kram
Fertilitetsresa

tanniz
2013-03-10 @ 10:18:17
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Låter som en sund plan. Varva ner lite. Sen har du ändå i gbg resor framför dig ;) hoppas att nästa blodprov och vul är bra :)

Svar: Svårast var nog ändå att accepterade att jag behövde lite tid ;) Men nu känns det bra. Fast det beror ju på vad som händer imorgon då...
Fertilitetsresa

JW
2013-03-10 @ 19:55:28

Det gör du helt rätt i! Sen kan jag tycka att du helt klart skulle kunna vara sjukskriven, det är en tuff behandling du går igenom! Men om det inte känns rätt för dig så gör det inte det, men jättebra att du tar dig tid och vara ledig ett tag. Det behöver man!

Var rädd om dig och kom ihåg att om behandlingen lyckas ska du (ni) orka resten också, så se till att rå om dig själv och spara på energin =)

Har du hört något mer om tid för ÄP förresten?

Jag håller mina tummar att du inte behöver vänta länge till.

Fick ni bra svar från kommunen om adoption förresten, så nyfiken =)

KRAM

Svar: Jag klarade inte att ta det steget över tröskeln och sjukskriva mig, så därför fick det bli ett uttag på kompkontot det går bra det med :) Ang. adoption så lät det inte särskilt bra alls faktiskt :( Vi ska prata med dem igen och be dem svara ärligt om vi överhuvudtaget har en chans... Stor kram till dig min vän <3
Fertilitetsresa

J
2013-03-10 @ 22:44:44

Helt rätt, lyssna på din kropp. Kram

Svar: Till slut gjorde jag det, men det var lättare sagt än gjort ;) Kraam
Fertilitetsresa

Mary
2013-03-12 @ 08:39:59
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Åååh så skönt! Good for you! Hoppas du får njuta av ledigheten nu! Kram

Svar: Ja jag bara är, gör just ingenting och det är väldigt skönt :) Kramar
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0