Tack & hej?

Barnmorskan ringde mig nyss, hon är så snäll, det var skönt att prata med henne. Läkaren kommer ringa mig senare i veckan..
 
Men nu tar det slut, jag erbjuds inga fler behandlingar. Och jag känner mig också helt slut.
Och fullständigt tom :(
Libra
2013-03-18 @ 12:47:14
URL: http://www.minbebis.com/blogg/libra/

Jag finner inga ord om hur ledsen jag är för er skull. :(

Ta hand om varandra. Hoppas ni kommer fram till en lösning snart.

Tusen kramar!
Libra

Svar: Tack för din ord, de värmer. Ja den som söker skall finna? Det är väldigt mycket att ta in... Kramar tillbaka!
Fertilitetsresa

sindyrella1983
2013-03-18 @ 12:55:38

Jag är så ledsen för er skull... vet inte vad jag mer ska hitta för tröstande ord.

Kramar!

Svar: Tack för att du finns här <3 kram
Fertilitetsresa

Karin
2013-03-18 @ 13:33:01
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se

Nej nej nej. Det är så sjukt orättvist. Jag känner er hopplöshet och tomhet och det smärtar så oerhört. Bortom all beskrivning.

Jag kan inte hjälpa att jag ändå fortsätter hoppas åt er. På något. Ett mirakel om du så vill.

Jag tänker på dig!!

Kramar!!

Svar: Det är skönt att höra att du hoppas åt oss! Vi behöver hopp. så mycket hopp vi bara kan få. Och tur, MYCKET tur! Kram
Fertilitetsresa

JZ79
2013-03-18 @ 15:15:30

Kan inte beskriva i ord hur ledsen jag är för er skull..
Ta er tid att sörja, när ni är redo kan ni börja kika på tex äd osv. Har SU satt upp er i kö för det, eller det kanske läkaren frågar när hon ringer.
Tänker på dig och finns här för dig vännen.
Många kramar <3

Svar: Ja vi har satt upp oss i äggdonationskön, som är 1,5-2 år... Kram
Fertilitetsresa

Fiffig
2013-03-18 @ 16:11:31
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Kram på dig vännen!

Svar: Tack, kram tillbaka!!
Fertilitetsresa

E
2013-03-18 @ 20:03:17

<3

Svar: Tack!!
Fertilitetsresa

Dumtellersant
2013-03-18 @ 20:04:44
URL: http://dumtellersant.wordpress.com

Livet är så fruktansvärt orättvist. Finns inga ord. Kram!

Svar: Nej det gör det inte. Men tack för dina ord :) Kram
Fertilitetsresa

Cissi
2013-03-18 @ 21:37:16
URL: http://vivillblienfamilj.blogg.se

Om det ändå fanns något man kunde göra eller säga.. Jag är så ledsen för er skull!! :(

Svar: Tack!! Du jag försökte gå in på din blogg men sidan hittades inte, kanske länkade du fel?
Fertilitetsresa

plockigt
2013-03-18 @ 22:01:34
URL: http://plockigt.wordpress.com

:-( :-( :-( Kram

Svar: Kram
Fertilitetsresa

Mary
2013-03-19 @ 10:30:17
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Jag förstår inte, hur du inte kan bli erbjuden mer hjälp, kanske inte har hela historien klar för mig, men du fick ju trots allt ett ägg nu.

Får du åtminstone någonstans att vända dig och prata om detta, erbjuder de någon kurator eller annat?

Svar: Om vi vill skriva upp oss på äggdonationskön måste vi göra det NU, dvs inna jag fyller 38 vilket jag gör om ett par månader. Med anledning av det hinner vi inte göra fler behandlingar innan jag är 38. När man väl står i kön får man heller inte göra några behandlingar (man får göra privat dock). Jag har blivit erbjuden psykologhjälp, jag ska dit imorgon. Tack för att du bryr dig! Kram
Fertilitetsresa

vårt efterlängtade mirakel

Åh, va jag tänker på er nu!!
Finns här om du vill..

Kram <3

Svar: Tack snälla :) Kram!
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0