Tick tack tick tack..,

Sitter och väntar på att få komma in på ultraljud och blir mer och mer nervös ju mer klockan tickar på... Maken hade svårt att ta ledigt och jag sa att jag klarar det på egen hand. Fast nu är det riktigt nervigt....
J
2013-03-12 @ 12:31:01

Lycka till!

Svar: Tack men det hjälpte inte :(
Fertilitetsresa

Mary
2013-03-12 @ 12:49:17
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Hoppas maken har tid att vara med en annan gång, för det är ju faktiskt väldigt lärorikt för männen att få "se" hur det ser ut, och få en egen förståelse för vad som händer därinne.

Lycka till!

Svar: Jag trodde vi var smarta och att det räckte att han var med på "de riktigt viktiga besöken". Men det enda jag vet nu är att jag vet ingenting :(
Fertilitetsresa

sindyrella1983
2013-03-12 @ 13:04:47

Hoppas det gick bra :-)
Jag var på ultraljud idag efter 5 sprutdagar, såg okej ut. Ska fortsätta med samma dos till på fredag när jag ska på nästa ultraljud. Hoppas få reda på äggplock på fredag.
Kram

Svar: Då har vi äggplock båda två på fredag då. Hur många äggblåsor såg de hos dig?
Fertilitetsresa

Önskan om ett barn
2013-03-12 @ 19:06:47
URL: http://onskanomettbarn.spotlife.se

Första IVF en gjorde jag tre ultraljud innan äggplockstid och de två andra två stycken, så oroa dig inte om de inte visar superbra redan idag :) kram

Svar: Dessvärre visade det precis vad de trott och förväntat sig. En äggblåsa var allt som högsts dosen gav. Och nu blir det inte fler försök :(
Fertilitetsresa

JZ79
2013-03-12 @ 19:17:42

Hur gick det idag??
Kramkram

Svar: Inte alls bra :( En enda liten äggblåsa och förödande information om att det inte blir fler försök :(
Fertilitetsresa

Fiffig
2013-03-13 @ 06:51:43
URL: http://fiffig.bloggo.nu

Jag hoppas så att det gick bra igår!
Kram

Svar: Nej det gick inte alls bra :(
Fertilitetsresa

JW
2013-03-13 @ 10:24:48

Tänker på dig och hoppas att det gick bra i går!

KRAM

Svar: Det gjorde det inte :(
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0