No more miss Sweet

Har ju glömt att berätta att sötsuget numera är bort, på det planet är allt som vanligt :) Såå skönt att slippa! Det var som att ha ett monster inom sig som aldrig blev mätt oavsett hur mycket socker jag än matade det med. Skriver detta mest för er som är i nedregleringsfasen - allt blir bättre när man börjar med sprutorna!
 
Alltid en tröst i allt det miserabla :)
plockigt
2013-05-19 @ 15:12:42
URL: http://plockigt.wordpress.com

Skönt att sötsuget gick över. Håller tummarna för dig (er) imorgon!
kram

Svar: Tack!! Vi behöver det!! kramar
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0