Zonterapi

Igår var jag återigen tillbaka på en Zonterapi-session. På morgonen innan sa min man "Ha det så skönt!" Va? Tror han att det är skönt?! Alltså det är inte fotmassage - det gör ont!! Syftet igår, liksom sist, var att stimulera äggstockarna att stimulera äggblåsorna.
 
 
Hon knådade och stod i och jag bet ihop, hon kommenterade att jag är tålig. Ja det är ju liksom ingen mening att inte gå hela vägen om jag nu tagit mig dit?
 
Om det funkar? Vet inte, men det gör ju inte skada i alla fall..
C
2013-05-16 @ 16:29:05
URL: http://spyor.blogg.se

Fasiken, jag trodde också att det liksom var mer som massage. Hoppas att det ger resultat :) KRam

Svar: Haha ja de flesta tror nog det? Men NEJ med råge det motsatta!! ;) Men det är värt försök tycker jag :) kram
Fertilitetsresa

K
2013-05-16 @ 20:05:28
URL: http://motettliv.blogg.se

Kan tänka mig att det inte är den skönaste känslan. Men hoppas att det ger resultat.
Kram

Svar: Precis, det är det jag hoppas på! :) Kramar till dig
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0