Bloggsammanfattning

Jag har en lite rolig tjänst på min blogg där jag får en sammanfattning av hur statistiken ser ut. Antal bloggläsare ökar stadigt hela tiden. Vilket som är roligt. Samtidigt visar ju det också vilket behov som finns, och säkert också att vi blir fler och fler som är ofrivilligt barnlösa. Det är sorgligt :( Men det är såå skönt att vi har varandra! Jag behöver verkligen den bär ventilen då vi fortfarande inte har "gått ut" med vår barnlängtan på det viset. Några få personer vet om vad vi har framför oss, men de kan jag räkna på två händer..
 
Okej, åter till statistiken! Såhär är besöken från er fördelade geografiskt:
 
 
 
Lite roligt att se tycker jag. Några av de "internationella läsarna" har jag pratat med på mail, och några av er kommenterar, alla är svenskar som bor utomlands. Eller har jag fel?
 
Dessutom vet jag att

Dina läsare...

Besöker din blogg oftast på kvällen.

Dina besökare hittar till din blogg främst genom Bloglovin, men även via Google

Lite komiskt att jag får tips genom denna statistiken att "Dela dina inlägg till Facebook för att öka spridningen av din blogg." Haha I don´t think so! ;)

 

Så liiite vet jag om er! Utöver det så ger ni ju många gånger också ut vad som händer med er, er behandling, era test med mera. Jag uppskattar det enormt! Och jag vet att jag säger det ofta, men det är sant: Ni läsare är mitt största stöd i hela dena (fertilitets-)resa! Ni är underbara!!

Maria
2013-11-09 @ 18:30:43

Här har du en läsare från Finland, finlandssvensk utan anknytning till Sverige... Är inne och läser så gott som varje dag men har aldrig förr kommenterat. Men du ska veta att jag håller alla tummar och tår för er, lever med och känner igen mig i känslorna. Har varit djupt där nere i det svarta, svarta hålet men kom upp därifrån med förståndet i behåll. Trots att jag inte trodde det då det var som allra värst. Har genomgått fyra resultatlösa icsi-behandlingar. Har idag två pojkar genom adoption. Hade ett ordspråk som håll mig flytande under den mest djävulska tiden; hur grå molnen än verkar vara så lyser solen alltid där bakom. Så också för er!

Svar: Hej Maria från Finland! Kul att du kommenterar :) Grattis till dina pojkar! Varm kram till dig
Fertilitetsresa

Votivi filii
2013-11-09 @ 23:18:31
URL: http://votivifilii.blogspot.se/

Visst är det "lustigt" att det är människor som man aldrig (över lag i alla fall) träffat och som man inte vet hur dem ser ut - som är bland de största stöttepelarna man har.

Kan erkänna att jag också gillar att kolla statistiken lite då och då, och undra över vem alla är som läser om mig (oss) och min (vår) resa.

Kram

Ebba
2013-11-10 @ 15:30:32
URL: http://ebbaspotatisar.wordpress.com

Hihi, det är nog jag som är alla dina fyra tyska läsare. Verktyget vet ju inte vem som sitter vid skärmen, så den registrerar antagligen bara unika IP-adresser. En från hemdatorn, en från telefonen, en från caféets gratis-WiFi, en från hotellet när jag var på resa. Ja, det är nog jag alla gångerna!
Sedan undrar jag vilka länder som döljer sig bakom "övrigt". Rätt stor kakbit. Jag hade en läsare från Mongoliet en gång. Svensk IVF:are på resa misstänkte jag. Och när det dyker upp en läsare från Litauen tänker jag alltid att någon är i Riga för äggdonation. (Ja, jag bevakar också statistiken, men sådan är jag jämt när det finns siffror och tuffa diagram...)

Svar: Haha kul att höra min tyska bloggvän! ;) Inte en aning om vad "Övrigt" står för, eller "Europe" heller för den delen? :)
Fertilitetsresa

Emma
2015-02-27 @ 19:59:40

Jag är också finlandssvensk som just hittat din blogg, vilket jag blev jätteglad över! Jag har inplanerad ÄD inom de närmaste veckorna. Min syster ska donera, spänningen är stor...

Svar: Vad roligt att du har hittat hit - välkommen!! Lycka till med ÄD!! Blir din syster korsdonator då eller? Ger det lite förtur/sparar tid i kön för er? Kram
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0