Fars resa, Fertilitetsresa & dröm i sikte!

Jag förstår att ni är många som undrar hur det går. Jag kommer berätta allt när jag kommer hem, dvs till helgen. Men so far kan jag säga såhär: det känns bra! Och jag har en så go' Känsla med allt nu och det är skönt! Jag är glad, hoppfull och jag tror verkligen att det kommer fungera den här gången!! Jag ör inte mogen att gå in på detaljer än för jag vill inte "jinxa" förstår ni? Men till helgen berättar jag :)
 
ända sedan jag landade i Helsingfors har jag mer eller mindre gått omkring med ett leende på läpparna :) Min man åkte hit på Fars dag - det ser jag som ett gott tecken!
 
Idag har jag mött upp en tjej som jag kommit i kontakt med genom FamiljeLiv, hon gjorde ett FETpå "min" klinik i eftermiddags. Vi lunchade och satt och snackade i några timmar. Bra att höra någon annans erfarenheter inom samma område! Efter det har jag shoppat lite, fikat på supermysigt fik (samma som sist jag var här), läst i min bok, ätit en god middag och bara tagit det lugnt
 
Imorgon 15:20 hoppas jag att ni håller alla tummar och tår som ni har för då gäller det, Då blir det Embryo Transfer - ET - för nu är det VÅR tur.
 
Det här är vår väg, vår fertilitetsresa, till vår dröm - fram till vårt barn <3
Linda
2013-11-13 @ 20:27:04
URL: http://meumvita.blogspot.se

Jag håller tummarna imorgon jag lovar. Lycka till!
Kram

Svar: Tack för dina tummar!! Kram
Fertilitetsresa

Onskan
2013-11-13 @ 20:36:26
URL: http://onskanomattbligravid.blogg.se

Lycka till <3

Svar: Tack :)
Fertilitetsresa

tanniz
2013-11-13 @ 20:39:40
URL: http://tanniz.bloggo.nu

Åh jag blir alldeles tårögd när jag läser detta. Äntligen ren lycka :) håller alla tummar vännen för imorgon ruvar du :)
Stor lyckokram

Svar: Tack! Och tack för ditt stöd :) Många kramar
Fertilitetsresa

J
2013-11-13 @ 20:53:35

Så glad jag blir av att höra att du är glad och hoppfull!!! Puss

Svar: Ja det är skönt att äntligen känna hoppfullhet ;) Kramar!!
Fertilitetsresa

Jakteneftertotallycka
2013-11-13 @ 21:33:34
URL: http://jakteneftertotallycka.blogspot.se/

Du har mina tummar! Och tår.
Kram!!

Svar: Tack - jag behöver dem alla!! :)
Fertilitetsresa

C
2013-11-13 @ 21:47:38
URL: http://spyor.blogg.se

Tänker på er! Stort lycka till <3

Svar: Taack!!
Fertilitetsresa

E
2013-11-14 @ 07:57:50

Lycka till! Håller mina tummar för dej kloka kvinna!

Svar: Tack fina du <3
Fertilitetsresa

JZ79
2013-11-14 @ 09:36:35

Va glad jag blir när jag läser ditt inlägg!! Lycka till med ET! Kram

Svar: Taaaack :) :) Kramar
Fertilitetsresa

Karin
2013-11-14 @ 09:46:49
URL: http://hurslutardet.wordpress.com

Åh vad roligt, och spännande! Tänk, om några veckor kanske vi båda är gravida. ?! Jag hoppas såklart sjukt mycket för min egen del, men nästan mer för din. Om ett år kanske ni sitter där och kollar på "Moi Mukulat" (hej små knattar, om du minns det barnprogrammet) :) Heja heja idag!

Svar: Haha nej jag minns inte det barnprogrammet? :) Tack för att du hejjar!! Kramar
Fertilitetsresa

Hanna
2013-11-14 @ 10:35:33
URL: http://lifegoeson79.blogspot.se/

Åh vad jag håller tummarna! På min födelsedag får du tillbaka ett embryo, det ser jag som ett tecken! Många kramar till dig!

Svar: Hoppas din födelsedag för tur med sig!! ;) Kramar
Fertilitetsresa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0