Hoppas på platina!

Som jag berättade tidigare så fortsatte de att odla på de resterande 12 äggen (fyra gick ju direkt till frysen), de skulle göra det fram till i lördags och sedan skulle vi få veta hur det gått. Så jag var naiv nog att tro att de skulle maila mig om det idag. Jag kom inte ifrån och kolla förren strax innan lunch, då hade jag inget fått så då skrev jag till dem att vi såklart var spända av förväntan att få reda på hur det gått för våra ägg?
 
Ännu inget svar... Maken försökte ringa senare på eftermiddagen men då hade de stängt telefonerna :(
 
Så nu blir det till att vänta en dag till men hoppas att de är av platinakvalité allihop!! ;)
Tossan
2013-11-18 @ 22:18:11
URL: http://www.thedreamofachild.blogg.se

Hoppas att det är toppenkvalitet :)

JZ79
2013-11-19 @ 09:50:23

Uppdatera så fort ni får veta
*nyfikenienstrut*

Kram

plockigt
2013-11-19 @ 20:36:34
URL: http://plockigt.wordpress.com

Hoppas hoppas :-) Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

fertilitetsresa.blogg.se

Jag och min man var ofrivilligt barnlösa i flera år, jag har mycket lågt AMH-värde ( 0,2 ) . Vi lämnade hormonbehandlingar, missfall och misslyckade ivf:er . Genom äggdonationsbehandling i Finland fick vi sommaren 2014 våra älskade tvillingar!! Nu hoppas vi att en av snöflingorna i frysen ska ge oss ett syskon ♥ ♥ ♥

RSS 2.0